Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (41084 totalt) |
Det finns en del pirat prylar, Porsche brukar vara ohyggligt dyra ![]() _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
Hej, Börje i Hasslarp tillverkar hela kittet. 042-20 66 56 _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||||
Tjenare .. nu var det ett tag sedan jag uppdaterade sidan ..
Det har ju hänt en hel del ', hela inredningen är ur plockad ,heigo bur är monterad , Techart hjulen är nu monterade med pirelli corsa r-däck, 3" 6 punkts bälte är monterad . ![]() ![]() ![]() ![]() Var på årets första slalom igår , allt gick bra förutom lite understyrning.... hur man nu ska lösa de !! ha de gött.. mer bilder o moddar kommer..... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Jannis, du gör så sjukt rätta modifieringar!
![]() Du kan kanske även testa att kliva upp lite i dimension fram, men jag vet inte om 235 tar i då? Eller så gör du som jag o byter till PSS-9 direkt ![]() ![]() |
||||||
Tjenare .. Större däck fram blir det inte ,men däremon så ska de monteras nytt chassi Bilsein eller H&R
H&R har tydligen ett sjysst sett som ink. ställbara kränghämnare...! _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Tjenare igen,
Jag satte dit H&R:s sportchassie med justerbara dämpare i vinter, orginal var helt slut efter 10000 mil, körde ca: 25 mil på bana i helgen och den gick som ett vettskrämt strykjärn. Jag kan varmt rekommendera, H&R. P.s Jag har kvar orginal krängare men med uniballs moterade till chassiet, tvärstumt. |
||||||
Tjenare ! Idag besiktigades 993an (besiktning regbes + vägning)
blankt papper . Vågen stannade på 1290kg med nästan fulltank ,brandsläckare + annat smått (utan förare) Skulle vara kul o försöka banta den mer . de finns ju en hel del att plocka ur.. hade .! _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Grymt snygg Jannis!!
![]() Techartfälgarna passar kanon på din bil..!! ![]() RS kjolarna har han fått dit också... Hörs! ![]() _________________ Johan Berg Såld! =( Porsche 993 C2 -94 Porsche 996 TT -01 Porsche 928 S -84 Audi A6 2,4 -98 PCS 5810 |
||||||
Nu har jag uppdaterat mig om din bil
![]() om du "använder" bilen och inte skäms för att ha följe med en Åpel, så kunde det vara schysst att köra lite småvägar nån kväll. Vet du förresten nån bra kontakt på R-däck här i Växjö? _________________ Lasse Alfons |
||||||
klart du ska me ut .. vi var 5 porschar igår ute på småvagar och hade de trevlig ....
vi kan snacka r-däcks kontaker när vi träffas. _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
och igår stod min bil bara still på parkeringen vid Österleden...... ![]() Hänger gärna med! Bara säg till. _________________ Lasse Alfons |
||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Hej på er alla . 2005 har varit ett bra och roligt banåkar år . Så nu såhär på vintern e de dax för att mecka vidare med bilen ,
här kommer några bilder från helgens meckande .... ![]() ![]() kolfiber = ögon porr... mer uppdateringar kommer snart .... gott nytt på er . _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Tack Magnus Det blev 2 lager kolfiber . jag letar som en tok efte gula spännband som jag kan använda som dörröppnare. _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
Jag har för mig att jag har sett gula spännband på Hornbach här i Göteborg,,, skall dit i veckan så jag kan kolla då _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||||
Perfekt gör de snälla , hojta till här eller på msn om du hittar någe. ![]() _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (41084 totalt) |