Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2346 besök totalt |
Tiderna brukar släppas i slutet på januari eller början på februari.
Förra årets tider släpptes den 22 januari. Så du får nog hålla dig till tåls några veckor! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Idag la jag ut de första trevarna i familjerådet. Det lutar åt Ringen i påsk!
![]() Tror att det kommer att vara så tidigt att många avstår att åka. Det blri säkert snö i veckan innan men på onsdagen innan påsk kommer solen och det blir 12 grader och sol hela helgen. Tillräckligt kallt för att hålla hojåkarna borta men lagom varmt för att gumman skall kunna sitta på Grüne Hölle och lapa i sig de första vårsolstrålarna medans jag är ute och "turistar"! ![]() Låter det inte lockande? ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Det låter enormt lockande, men påsken är väl 24-28:e mars och med VLN-helgerna innan (test 12:e och race 19:e) så skulle det innebära tre helger på raken i eifelbergen. DET är förmodligen för mycket både för min regering och min ekonomi. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Scenariot kan mycket väl stämma, men det är helt klart en chansning. Hur gör man en kvinna lycklig i eifelbergen när det är tre plusgrader och snöblandat regn? ![]() Men det är ju oftast omväxlande väder, så lite sol får hon säkert på nosen ![]() _________________ Stefan Wahlström |
||||
Låter ungefär som om ni skulle åka till Åre istället... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Tar bensin-pengarana (som nu inte går åt) och åker till Luxemburg och shoppar ![]() |
||||
Jag tror hon får stanna hemma och städa garaget ![]() ![]() _________________ Stefan Wahlström |
||||
Ja, det är på Nürburgrings hemsida öppettiderna kommer upp så småningom: http://213.239.207.198/nuerburgring.de/index.php?id=275&L=1 _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2346 besök totalt |