| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Blivande objekt...
|
8371 besök totalt |
|
Blivande objekt...
En bild på kompisens blivande objekt...mer skola komma när det finns mer att plåta men bilen är tyvärr hemlig än så länge
|
||
|
|
||
|
Kom på en sak nu,det är ett rally objekt...fick man lägga ut det här???Eller är det på offtopic denna tråden ska vara?Ansvarig får gärna flytta den i såna fall
|
||
|
Mmm,har läst och kollat nu och hittar inget som säger att jag inte kunde lägga tråden där den ligger...
|
||
|
En bild på hans nuvarande räcer tagen förut idag med bästa Bergslagsrally dekalerna på
|
||
|
Hmmm, är det den där Opeln som brukar stå utanför däckia i västhaga? Mer bilder vill vi ju se så vi kan gissa vad det är!
|
||
|
Opeln var där i går(fredag) på fram och bakvagns inställning så vi får väl se vad nya projektet blir inom snar framtid
|
||
|
Japp,blev 19:de totalt men efter en avåkning på första
då hittar du namnet i resultatlistorna
|
||
Då vet jag vem det är Men har inte kunnat klura ut mer. Tyder på en grupp H bil tycker jag dock. _________________ Daniel Steiner |
||
|
|
||
|
_________________ Daniel Steiner |
||
|
Sso:framfört din hälsning och han har precis reggat sig på rejsa.nu!
Carnrally:ja vad vet jag??? Daniel7xQ:den sidan verkar inte finnas
Bilder kan komma inom kort på bygget som enligt rykten är igång |
||
|
Fortfarande vill Daniel hålla objektet lite hemligt så det blir inga allt för avslöjande bilder,bara bilder som visar att bygget är igång som sagt:
Vi får se när han känner sig redo att visa mer av den,som jag skrev i går så reggade han sig här på rejsa.nu i går så han får väl skriva lite i denna tråden själv sen
|
||
|
Re: Blivande objekt...
_________________ Daniel Hoffmann |
||
|
Får se om det kan finnas något att fota i morrn...vad jag hört så har lite hänt i förra veckan.
|
||
![]() |
Bilder o videos
Blivande objekt...
|
8371 besök totalt |