| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Kommentarer/tips, TURBO grenrör!
|
1433 besök totalt |
|
Hejsan, Jag trimmar en 200sx, satsar på ca 500hk... men har inte ännu bestämt mig för grenrör, Vet inte så mycket om just det, tänkte därför fråga om nån här kan kommentera designen på detta grenröret, ja har en bild till, lägger upp den ikväll.. //staffan _________________ //StaffanEdvardsson |
||
|
Här är den andra bilden,
Det jag vill veta är hur mycket man tjänar på att göra ett grenrör som är tillverkat enligt beräkningar för min motor, istället för att köpa ett sånt här färdigt grenrör, alltså om det verkligen är värt allt extra jobb..
Är väldigt tacksam för svar! _________________ //StaffanEdvardsson |
||
|
www.pipe-arts.com
Kolla in Leffans S13 så får du en aptitretare.
Var där idag och spanade in senaste wankelgrenröret. Som alltid är det |
||
|
Var in och spanade på pipe-arts hemsida. Så grymt snygga jobb att jag vart tvungen att skicka ett mejl och fråga om pris
. 7000.- skulle dom ha för ett rostfritt turbogrenrör till en 4-cyl motor, inte så farligt tycker jag. Så nu är ju risken att dom får göra ett till nymotorn .
|
||
Ska kolla det... återkommer med svar.. har nämligen inte motorn framför mig.. Och ärligt talat så minns ja inte va det är
_________________ //StaffanEdvardsson |
||
mm ja har kollat in den =) Blir riktigt sugen.. Men det är just de, hur mycket man vanligtvis tjänar från att välja ett helt special grenrör framtaget för motorn, eller bara köpa ett vanligt extraktor grenrör, alltså det som är på bilden... Är det mycket effekt man tjänar på det det extra?.. _________________ //StaffanEdvardsson |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1433 besök totalt |