Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
996 besök totalt |
Jag har följande:
05/99: De testar prestanda på en del japanbilar - honda nsx, impreza, evo6 etc (0-100, bromsar, kurvtagning, bankörning, landsvägkörning). Och så lär de ut bankörning till nybörjare. 06/00(otextad!): Tester av japanbilar som vanligt... Men det KUNGLIGA i den här filmen är bankörningen med gamla 70- och 80talsklassiker: Lotus Europa, Dino 246gts, Porsche 911 Carrera RS 2,7, ferrari 308, Lamborghini Countach, Lamborghini Miura, Ferrari 365GT4 och en De Tomaso Pantera GTS! ![]() Jag har ingenstans att lägga upp dem på dock! ![]() |
||||
_________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||
Skyssta bananer! ![]() ![]() |
||||
Jag har sett en del av filmerna, men har ingen koll på vilka som innehöll vad! ![]() edit: bestmotoring-2002-08.mpeg (ej eng textning) -> Innehåller mestadels olika modeller av NSX (inkl nya TypeR). Gamla Integra TypeR mot nya. Nån Porsche GT3 och Skyline GT-R... bm0799.mpeg (eng texning) -> Honda S2000 special. Jämförs med bland annat Z3, RX-7, NSX, 200SX S15, Integra TypeR m fl. Vad gäller bilmodeller så är det typ samma som återkommer i alla BestMotoring-avsnitt. (Vanligtvis NSX, RX-7, Skyline, EVo VI, Impreza etc) /Niklas PS. Ser nu att det var konis server... Hoppas att det är lugnt att jag la upp länken! ![]() _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||
Här finns en länk till.
http://zeus.jetstream.co.nz/cars/ Men jag är nog lite för partisk för att kunna uttala mig om den ![]() (60 min Nissan GTI-R ![]() //Johan |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
996 besök totalt |