| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Stötdämpare från GAZ
|
3271 besök totalt |
|
Jag har hört att de ska va riktigt bra för det priset, jag har precis köpt sånna till min koja och funderar på att skaffa till min superkoja oxå.
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
Av vem? För vad? Vilket pris? Fungerar säkert bra men en referens ger mer trovärdighet. |
||||
|
Här finns dom att köpa. Länkar till ett märke AL känner till
http://www.rallydesign.co.uk/catalog _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Jag har köpt dem hos Mini Spares center i England, och de används i Mighty minis challenge (En tävlingserie för kojor i GB) de har fått fin kritik i bla Mini World och mini Magasin. Dämparna till kojan har ljusterbar hårdhet och är givetvis inte jämförbara med ngr super Öhlinare men de anses va bättre än jämförbara spax och koni, säkert bra för gat/ban bilar. Jag gav ca 150£ med massa rabbat under deras julrea. Efter sommare får jag väll komma med ett utlåtande om hur de verkligen är när de sitter på bilen. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
|
||||
|
Finns på www.roadster.se och anses vara Westfields "original"-dämpare.
Även Dax har gått över till Gaz. Förut användes Spax. _________________ //Mattias Gripenland |
||||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
mina gaz är inte lackade... de är elzinkade.... bara som en lite onödig info
Tyvärr har jag ju inte mer än provmonterat dem än, så jag vet inget om dess funktion. _________________ Projekt:MINI 16v TURBO https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=13990 Bruksbil: Impreza GT -99, kombi så klart... Andreas Fogelberg |
||||
www.roadster.se som stöttar Rejsa.nu _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Jag har bara tittat hos www.radles.co.uk och då kostar dom ca 2900:- för fyra dämpare till en bmw e30. Motsvarande koni kostar 4000:- på samma ställe. _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
|
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Nope, men hoppas få ner bilen från pallbockarna i veckan så kanske det blir banträff snart
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
wtf. 45£ i frakt skulle dom ha där ifrån, det va lite i överkant. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Stötdämpare från GAZ
|
3271 besök totalt |