| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
M3 E30 jagar Nissan Skyline
|
4031 besök totalt |
Riktigt schysst film
Men den kraschade Skylinen på bilden är inte samma som i filmen. Bilen filmen är ju en R34 och den på bilden är antingen en R32 lr R33 _________________ Viktor Kärras |
||
Visst är det så och då ska vi oxå säga att den krockade är en R33, inget annat.
Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||
|
Den krockade bilen har förmodligen inte heller något med filmen att göra då bilen i filmen tog sig i mål på en åttonde plats, endast 5 min efter segraren.
Edit: Bilden på den skrotade bilen är efter en liten smäll i muren på bron i Breidscheid under 24h 2001. _________________ Anders Dauner |
||
|
Re: M3 E30 jagar Nissan Skyline
Tyvärr hittar jag inte länken till en film som jag har laddat ner där 2 Skyline R32 drar ifrån heeela fältet under första (!) varvet på Bathurst i Australien. Det var säsongen 1991 och övriga bilar var bl.a. Sierra Cosworth o M3 E30. Synd som tusan att jag inte hittar den så det visar hur överlägsna dessa bilar var. Så just då var det förnedring åt andra hållet. igen... Jag har i och för sig filmen på datorn så om ni tjatar kan jag skicka den.
/P _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||
![]() |
Bilder o videos
M3 E30 jagar Nissan Skyline
|
4031 besök totalt |