Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2831 besök totalt |
|
||
Hans Joachim Stück hittar runt i Eifelberg utan att ens behöva titta verkar det som! Han skulle lika gärna kunna köra och blunda! Roligt klipp och den där DVD-filmen kanske är värd att köpa? Hur många här på Rejsa har den och tycker den är sevärd/köpvärd?
_________________ Nils Erixon |
||
Filmen gavs ut på DVD i en begränsad upplaga om 999 ex. Det var ett samarbete mellan renn.tv och BMW.
Tyvärr är den alltså slutsåld, det finns dock en annan mycket trevlig DVD att beställa på www.renn.tv där Scheid BMW jagar Porsche och Jaguar under ett VLN lopp. Kan varmt rekommendera ett köp! Det är utlovat mer häftiga filmer från renn.tv under säsongen. Verksamheten drivs på hobbybasis med små resurser. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Vet inte om jag har drömt det hela, men jag har för mig att Mike skrev något någonstans om att GTR-DVD:n ev. skulle ges ut på nytt med tjusigare menyer och lite bonusmaterial. Men som sagt, jag kan ha drömt också.
![]() _________________ Anders Dauner |
||
Bara för att få det sagt... Det är inte olagligt att ladda ner kopieringsskyddat material, bara att dela ut det.
Att peka på vart det går att få tag på är inte heller olagligt. mvh, Widar - som vill se filmklippet! ![]() _________________ Mattias Widar |
||
Jag fattade det som att det var nytt material med bland annat körning på Spa men det vore ju kanon om de inkluderade Stucks varv igen! Vi får väl se. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jag är ingen jurist och det kanske stämmer det du säger, men för den skull behöver det ju inte vara önskvärt. Jag tycker det handlar lika mycket om moral och etik som ren juridik. Jag vet vilket jobb Mike (killen bakom renn.tv) lagt ner på att göra dessa videos med Alzen, Stuck och Scheid gänget och det vore ju kul om det arbetet fortsatt så vi får se mera skoj videos. Priserna är också humana tycker jag. Men visst är det synd att DVD:n med Stuck är slutsåld för den är verkligen kanon. Jag tror dock inte att Mike kan ge ut flera exemplar eftersom det var en special grej i samarbet med BMW där det använde DVD:n som promotion gåva. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
I fallet med BMW GTR:en anser jag personligen att det inte bara är okej utan önskvärt med spridning av filen via nätet eftersom a) upplagan var begränsad till 999 ex och b) fler kan få upp ögonen för Mike Frisons suveräna jobb = merförsäljning!
Anders, eller någon annan som vet, finns Frison-DVD:erna att köpa på macken i Döttinger Höhe? Jag ska ner någon gång i år och planerar inköp på plats! _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2831 besök totalt |