Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
M3 GTR + Nordschleife + orädd testförare
2831 besök totalt
wendtan
Lund
Här sen Mar 2004

Trådstartare

Citat:
EDITERAT bort nedladdningslänk t.v.

Är detta en köp-DVD?

/Magnus Thomé

VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

This was one fast lap !

Tosse
Linköping
Här sen Apr 2004

Hej vad det går!

sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Det där är väl ändå Stück videon som finns att köpa på DVD?

Slåtte
Här sen Nov 2002

sweanders skrev:
Det där är väl ändå Stück videon som finns att köpa på DVD?

Japp!

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

Hans Joachim Stück hittar runt i Eifelberg utan att ens behöva titta verkar det som! Han skulle lika gärna kunna köra och blunda! Roligt klipp och den där DVD-filmen kanske är värd att köpa? Hur många här på Rejsa har den och tycker den är sevärd/köpvärd?

Göteborg
Här sen Nov 2002

Var det inte den där filmen som var slutsåld?

BMW 330i -05
Citera
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

Så pass? Då kan den ju inte vara speciellt dålig då med andra ord! Finns inget som tyder på att man INTE vill se den! Vill ha, vill ha!

Bromma
Här sen Dec 2002

Filmen gavs ut på DVD i en begränsad upplaga om 999 ex. Det var ett samarbete mellan renn.tv och BMW.

Tyvärr är den alltså slutsåld, det finns dock en annan mycket trevlig DVD att beställa på www.renn.tv där Scheid BMW jagar Porsche och Jaguar under ett VLN lopp. Kan varmt rekommendera ett köp!

Det är utlovat mer häftiga filmer från renn.tv under säsongen. Verksamheten drivs på hobbybasis med små resurser.

Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002

Vet inte om jag har drömt det hela, men jag har för mig att Mike skrev något någonstans om att GTR-DVD:n ev. skulle ges ut på nytt med tjusigare menyer och lite bonusmaterial. Men som sagt, jag kan ha drömt också.

Borås
Här sen Maj 2003

Bara för att få det sagt... Det är inte olagligt att ladda ner kopieringsskyddat material, bara att dela ut det.
Att peka på vart det går att få tag på är inte heller olagligt.

mvh,
Widar - som vill se filmklippet!

Bromma
Här sen Dec 2002

Anders Dauner skrev:
Vet inte om jag har drömt det hela, men jag har för mig att Mike skrev något någonstans om att GTR-DVD:n ev. skulle ges ut på nytt med tjusigare menyer och lite bonusmaterial. Men som sagt, jag kan ha drömt också.

Jag fattade det som att det var nytt material med bland annat körning på Spa men det vore ju kanon om de inkluderade Stucks varv igen! Vi får väl se.

Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002

Widar skrev:
Bara för att få det sagt... Det är inte olagligt att ladda ner kopieringsskyddat material, bara att dela ut det.
Att peka på vart det går att få tag på är inte heller olagligt.

mvh,
Widar - som vill se filmklippet!

Jag är ingen jurist och det kanske stämmer det du säger, men för den skull behöver det ju inte vara önskvärt. Jag tycker det handlar lika mycket om moral och etik som ren juridik.

Jag vet vilket jobb Mike (killen bakom renn.tv) lagt ner på att göra dessa videos med Alzen, Stuck och Scheid gänget och det vore ju kul om det arbetet fortsatt så vi får se mera skoj videos. Priserna är också humana tycker jag.

Men visst är det synd att DVD:n med Stuck är slutsåld för den är verkligen kanon. Jag tror dock inte att Mike kan ge ut flera exemplar eftersom det var en special grej i samarbet med BMW där det använde DVD:n som promotion gåva.

Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

I fallet med BMW GTR:en anser jag personligen att det inte bara är okej utan önskvärt med spridning av filen via nätet eftersom a) upplagan var begränsad till 999 ex och b) fler kan få upp ögonen för Mike Frisons suveräna jobb = merförsäljning!

Anders, eller någon annan som vet, finns Frison-DVD:erna att köpa på macken i Döttinger Höhe? Jag ska ner någon gång i år och planerar inköp på plats!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Christian Eick skrev:
Anders, eller någon annan som vet, finns Frison-DVD:erna att köpa på macken i Döttinger Höhe? Jag ska ner någon gång i år och planerar inköp på plats!

De finns att köpa hos Ring-racing.
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Kanon! Tack!

2831 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande