Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Skillnad på racinglicenskurser?
<<   1, 2, 3
3993 besök totalt
Anders Åberg
Örebro
Här sen Dec 2002

GunnarÖ:
oups, det kan vara mycket möjligt. Jag vet inte om jag ska vara glad för att jag har nationell licens eller vara ledsen för att jag får betala dubbelt så mycket varje år. Jag får väl ansöka om nedklassning pga kryssmani =)

ThomasT:
Ska man köra på bana är det väl bra om man vet hur man uppför sig där och vilka regler som gäller. I BMWSC är det krav. Vid min kurs fick man även generalla tips om banåkning, spårval, lite tekniska grejer m.m, mycket nyttigt om man är nybörjare som jag är.

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Anders Å skrev:
Ska man köra på bana är det väl bra om man vet hur man uppför sig där och vilka regler som gäller. I BMWSC är det krav. Vid min kurs fick man även generalla tips om banåkning, spårval, lite tekniska grejer m.m, mycket nyttigt om man är nybörjare som jag är.

OK thumbs up som jag trodde, man kanske ska anmäla sig till sveistad då....

M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Så är fallet för mig, jag har inte tänkt att tävla men vill lära mig mer om bromspunkter, spårval osv så att man inte behöver skämmas om man ska på en banträff

Sviestad var dock fullbokad den 22 mars men de har satt in fler tillfällen bla den 16 mars samt den 29 mars thumbs up

Skillnad på racinglicenskurser?
<<   1, 2, 3
3993 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande