Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (6970 totalt) |
Ja, så var det ja, förlåt att jag blandar ihop Mazda med Honda, det var aldeles oansvarigt av mig. ![]() |
||||||||||
De flesta som jag känner och kör Porsche bor i Älvsjö eller Enskede så om ni tror att det demografiskt inte finns underlag söderut så bygger det på gamla fördomar mot söderort. Tro mig, det finns gott om pengar, dubbelgarage och vilja att synas i sportiga bilar där. Östermalm (eller innerstaden överlag) måste väl vara sämsta stället att ha en bilhandlare på? Eller är man bara intresserad av rödljusracing när man ska prova bilmodeller? Helst skulle de ju ligga bredvid någon slingrande mindre landsortsväg. ![]() Vaxholm eller vid gamla södertäljevägen till exempel. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||||
Ryktas ju om en ny omega med "Cadillac" utseende..dvs deras senaste kantiga frydörrars....den är ju i botten en omega platta ändå. I så fall kan man ju hoppas GM skiter i Saab och låter omegan få en V8'a som det var snack om redan för några år sedan....men GM stoppad den i sista stund då dom var rädda för at den skulle konkurera med Saab....hm vilken modell då? Sen såg jag inne på Opel performan center att dom förutom vectran i DTM även skall ställa upp i BTCC med nya astran ![]() Mvh. _________________ Ascona_A |
||||||||||
Men omega med V8 har ju *altid* funnits. Kallas Holden Commodore....
|
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (6970 totalt) |