Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1135 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Läser du i alla/flera av underforumen?
Läser du bara i huvudforumet / några fler / alla av rejsa.nu:s underforum? (SLC, SSIJ räknas inte med här nu då... utan bara våra "egna forum") _________________ ![]() |
tycker att det saknas ett alternativ:
"Läser alla forum där det finns något som intresserar mig." dvs, jag är inte intresserad av att spela on line etc... därför läser jag inte de forumen.. jag är intresserad av bilar - läser huvudforum och däckforum... ![]() |
Jag använder "visa alla nya inlägg" flitigt och har dessutom maliboxen öppen.........läser allt jag hinner...........(är ingen snabbläsare)...av intresse.
Dock inte online racing. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Jag skrev att jag läser i alla delforum, men eftersom onlineracingdelen mest handlar om en serie som jag inte är intresserad av så läser jag inte de trådarna.
Skulle det dyka upp en tråd om ett GPL-race så skulle jag ta mig tid att gå igenom den. ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
Tjaa, jag kollar igenom forumet i stort sätt varje dag en eller fler gånger om det inte är någon typ av förhinder...
Men vad som tycks om detta forum har ju sagts tidigare men det är just det att det är ett visst speciellt klientell som läser och skriver dessa linor. Det man vill veta får man till slut reda även om en del linor ibland spårar ur men just att poängen är som den är... Jag följer upp de flesta linor i mån av tid och av intresse !! Alla har vi ju så många olika sätt att se på saker och ting runt om det vi ändå i slutmeningen kallar "vår värld", den värld där banracing är det stora intresset. Det intresse som förbinder oss till ett och samma utövande... Proffesionell, amatör eller glad gröngöling !! I slutänden ser man ändå vilka som stannar/stannat kvar... Det tycker jag är fascinerande !! Alla är vi s.a.s. samlade under samma tak och utbyter information. _________________ //Hazze owenius S.C.S |
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1135 besök totalt |