Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2438 besök totalt |
Jo du, Magnus
Jag tycker att huvudforumet börjar bli lite väl stort, visst är det kul med många inlägg, med det börjar bli svårt att hitta det man egentligen vill läsa om. Information overload heter det visst på utrikiska. Kan inte du skapa några fler parallellforum? "Däck" finns idag, men jag saknar definitiv "Bromsar" och "Hjulupphängningar". Kanske finns det folk som vill ha "Motor" och "Transmission" också, vem vet? ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
Jag håller med, det blir lite rörigt med alla trådarna. De föreslagna bromsar och hjulupphängningar låter bra och motor och transmission är nog ingen dum idé heller!
_________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||
Tycker nog att forumets nuvarande utformning fungerar väldigt bra.
Visst det kan vara svårt att hitta ibland men samtidigt tror jag att en striktare indelning av ämnen kan ge mer återhållsamma deltagare (inte lika accepterat att "flumma" ut i diskussionerna). _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||
Tycker oxo det är bra som det är. Jag har svårt nog att hålla mig till rätt ämne i tråden
![]() _________________ Pär Hylander |
||
jag hade nog röstat för att dela upp det.. dock inte i fööööör många, det hade ju räckt med bromsar, hjulupphängningar och motor/transmission...
Blir så mycket mer överskådligt då... ![]() |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Jag tycker det funkar ganska bra.......Magnus gör ju nya trådar, mär den gamla spårar ur.
Men det är klart...jag använder mailboxen som översigt....annars är det nog svårt _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Det är ganska många olika forum redan idag....
En sak som jag dock tror skulle kunna öka farten på navigerandet är om man kunde peta in knappar här ovan där man "snabb-navvar" till de olika forumen. Som det är nu så måste man klicka på "Forum" och där se alla forumen för att sedan surfa in till resp. om man istället via en knapp kunde ta sig till resp. forum direkt skulle de alla olika forumen bli mer snabb-nådda. ![]() Då skulle man kunn ha fler forum. Mvh/ Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
_________________ ![]() |
||
Nej, inga fler "underforum"!
![]() Det går oftast att hitta igen gamla trådar när "samma fråga dyker upp" igen ![]() Men som sagt, alla är vi "olika lika" (?!?!), kanske därför som vi trivs så bra ihop? ![]() ![]() ![]() _________________ //Robban Livsnjutare, inte bara med hjälp av bilar... http://robsonsblogg.blogspot.se/ |
||
om man är här en gång om dan så blir det mindre än en sida av inlägg i huvudforumet. Det ser jag som en bra måttstock på att det inte blir för mycket.... Men som sagt det beror på hur ofta man kikar in....
_________________ ![]() |
||
Nga av de mest givande och roligaste trådarna är dom som spårat ur från andra trådar! Iaf tycker nog jag det...
Ibland får man dock ha med sig brandslangen... ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2438 besök totalt |