Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (2216 totalt) |
Fast lite småkul att det gick hyfsat för den svenska killen. Bland de tio främsta är inte fy skam.
Jag gillar choppersprogrammen....betydligt bättre än på slagfältet eller flygprogrammen. Plus att American Choppers får min chef att framstå som rena vaniljstången eller bomullstussen i jämförelse med vad de får stå ut med. Fy F-N för familjeföretag. Jobbar aldrig mer med i någons familjeföretag. Två gånger räcker. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||
Det var ju kul o kika på
![]() ![]() ![]() Fast översättningen av "jag får ta ett tidigt apex för att stänga honom så han inte kör om" blev: "jag måste hindra Apex från att köra om" (översättaren trodde väl att det var något Japanskt namn ![]() _________________ ![]() |
||||||||
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Håller med, det verkade faktiskt ganska skoj.... Man kanske skulle starta ett forum som heter drifta.nu..........? ![]() ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||
Jag reagerade också på däckstången som gick av och att Apex inte skulle få köra om
![]() Lite synd att man inte fick se så mycket från själva tävlingen bara. Det hade varit kul att åtminstone fått se finalen. Det verkade nästan som att de inte brydde sig om resten när amerikanen och svensken åkt ut. Fast det var väl ingen amerikan som kommenterade, jag tyckte det lät som han som brukar ha den engelska versionen av Thunder Races. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||||
Firman heter faktiskt Apex (A'PEX Integration), och för en gångs skull var det textat rätt ... Men däckstången .... GAAAAAAAAAH! Idioter ... Dumt att be om hjälp om man känner att man inte behärskar terminologin riktigt ... Det är ju inte första gången de gör bort sig! Tie rod förresten, som de sa ... Ehmm styrstaget va? Eller länkarm? _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||||
Måste hålla med Magnus T här, trots att företaget hette Apex så var textningen felaktig, för kommentatorn sa att han måste skära apex tidigt för att hindra den bakomvarande bilen (Apex-teamet) från att köra om istället för att "köra snyggt" och placera baken nära muren innan han skär in i kurvan. Ang. tie rod så är det styrstag eller stag för justering av toe-vinkel (bak) om jag inte minns helt galet. ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||||
ok. jag ger mig. ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||||
Tyckte det var rätt kul....men någon textning fanns inte på reprisen, kanske var lika bra ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||||||
Magnus - det är föraren som faktiskt kallas för APEX... hihihi enbart för att hans bil har de dekalerna (Ken Nomura som kör den enda skylinen i d1 - kallas the monkey...) efterspom nu så många i denna tråden säger att det ser kul ut & de vill prova..... så hur många får jag nu se på sveriges första tävling då? tillägg: ![]() ![]() K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (2216 totalt) |