Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13035 besök totalt |
Som tur är så får man en lätt glasfiberhuv för 1600:- ![]() ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||
så länge bilen håller ett hyggligt tempo på banan så gör det inget med M3E30 breddning ![]() 1600;- för en glasfiber huv,, inte farligt det inte.. ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||||
Jag måste ju ha nya framskärmar till min E30, vet du någon som gör billiga med bra passform, i glasfiber alltså...?? _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
http://www.reptil.nu/ här finns det framskärmar till "vanliga" E30. Passformen vet jag inget om. Den billiga huven och M3-skärmarna hittar man genom att söka på glasfiber bland annonserna på autopower _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||
Hmmm
För tillfället vilar den lite > ![]() ![]() då det varit mycket annat som plockat på uppmärksamhet & pengar under senaste året. Men nu till vintern blir det ny friska tag. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Då var det igång igen efter ett år av vila fick letat fram en liten bmw under all bråte i garaget.
Började häromdagen med att gå igenom delarna som ska till blästring ett år försenat ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 13035 besök totalt |