Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1237 besök totalt |
Ett foto forum i Nürburgring forumet
Varför kan vi inte ha ett fotoforum i Ringenforumet, där vi kan lägga bilder som har anknytning till ![]() Så att vi som har Ringen, som våra hjärta klappar för ![]() För jag vet att det finns dom som bara är inne på Ringenforumet, här på rejsa, och dom missar ju mycket av alla bilder som läggs i bildforumet som har med Ringen att göra. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Re: Ett foto forum i Nürburgring forumet
Det går inte att lägga underforum i forum tyvärr. Mitt tips är att man använder favoriter och gör en favorit bara med de två forumen Ringen och Bilder... _________________ ![]() |
||
Skulle man inte kunna ha en forumdel för ringen ( precis som "Träffar och Race" är en egen del) och därunder och ha olika undeforum för bilder, aktuella tävlingar mm?
Kanske är en jäkla massa jobb dock? _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Tror även det skulle vara bra att bryta loss ringenkursen, så att det inte ligger så många rader "Sticky" överst när man går in på ringenforumet!?!
![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Jag är emot för många underforum av den enkla anledningen att det inte blir så överskådligt.
och jäkligt svårt att administrera då nybörjare inte hittar och postar i fel forum. Nu kollar jag iofs mest på "Nytt." Peeters idé om att minska antalet sticky är inte så dum. Kanske en stickytråd där det hänvisas till de övriga? _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1237 besök totalt |