Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1645 besök totalt |
Sista skriket om Gruppköp på hjälmarna! EDIT: Förtydligad
Hej Hjälmvänner! Jag har nu kommit överens med Forsman Motor om följande: EDIT: Forsman motor får en lista av mig med alla som ingår i gruppköpet när jag fått in era uppgifter via PM! 1: Alla som ska ha hjälm skicka PM till mig med namn storlek. Om du vill få hjälmen skickad mot postförskott = 210 kr exktra, så skicka med adress också. Jag har inte räknat alla PM men jag är säker på att jag inte fått in alla namn ännu! 2: Ni som ska prova hjälmar hos Forsman! Skicka er bekräftan med namn till mig direkt ändå via PM. Forsman kommer då att ha listan hos sig och ni anger rejsa.nu som referens+ert namn så lägger forsman in rätt storlek åt er på listan. mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Vore kanske bra om du sände PM med bekräftelse till oss som
beställt? På så vis kan du ju få avstämt om några frågetecken kvarstår för dig och Forsmans gällande leveransadresser mm. T.ex. leveranser inom Stockholm - hur om man inte kan hämta hos Forsmans? Betalning om man inte vill ha postförskott? Nu blev jag besvärlig, kände jag ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||||
Jag betalar helst min hjälm i förskott.....Bara jag får en riktig faktura med leveransen.
Av princip köper jag inget via postförskott.........Må alla postkontor brinna ner till grunden. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Har precis fått de problem jag antar att du upplevt tidigare. Beställde vinterdäck mot postförskott, betalade med kort och ficke ett kvitto. Nu gnäller min revisor på att det saknas en riktig faktura med momsspec. ![]() ![]() Jag ska framföra ditt önskemål till forman motor. mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Ja du är som en finne i röven! ![]() ![]() Jag ska skriva en lista över vilka som skickat PM och posta den i denna tråd när jag kommer hem. Hinner inte dribbla med det nu. mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Hur gör man om man skulle få fel storlek ??
![]() Jag har ingen möjlighet att prova ngn G6. Jag har gått efter måttet på en icke-godkänd, billig integralkruka som jag använt hittils, Rider tror jag den heter. Är det samma mått på alla hjälmar ?? ![]() ![]() Jag vill också betala i förskott och som jag skrev i pm`et är jag endast intresserad om det blir det reducerade priset. _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
Kolla in listan nedan och kolla att allt stämmer. Ni som visat intresse men ej bekräftat, visa lite solidaritet!
![]() mvh Daniel
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
En lite fråga G10:n är det Go-Cart hjälmen? _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
Det är iallafall den SBF godkända integralhjälmen för användning i öppna bilar. Måste vara något för dig. Glömde ta med dig i listan över obekräftade? Ska vi ta och slå till på en G10? ![]() mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Har redan en.. ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
Sorry för den trista listan. Det här forumet suger ju!
![]() Eller är det skit bakom spakarna? ![]() ![]() ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Listan uppdaterad
Nu är listan uppdaterad! Tack för hjälpen. ![]()
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1645 besök totalt |