Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4228 totalt) |
|
||||||||||||||||||||||||
Ja Malta är ju värt att åka till bara för att titta på bussarna ![]() Jason hade dessutom stylat sin buss och begåvat den med 4st 12"-basar och en agronomt stor amerikansk-flagga i taket ovanför förarplatsen. Han är ett minne fär livet ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||||||||||||||||||
Det dumma med den kurvan är att jag stött på lagens långa arm i form av en kamerabuss just där. Så man fegar lite där ![]() En annan hög-farts-klassiker är kurvkombinationen där man svänger av E4 södergående ner mot jordbro-rondellen. Underbar kombination ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||||||||||||||||||
Hehe Jason verkar vart en skön lirare. Och bussarna var ju lite personliga endel hade lite såna därna kristna små målningar och lite andra små prylar. Synd att man missa Jason när man var där men det var ju smått kaotiskt kring busscentralerna och den som tuta mest vann verkade det som. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||||||||||||||||||
Motorvägs av- och påfarter är allmänt bra att träna i. De påminner ju mer om racerbanskurvor än något annat, vill jag påstå. Synd bara att de frekventeras av allmänheten också, det är inte varje gång man får köra som man vill > ![]() JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||||||||||||||||||||
Jag tog igår chikanen på vägen utanför i 63km/h indikerat istället för 60 indikerat, dvs. lite fortare än jag brukar ta. Förmodligen tullade jag väl lite på gränserna...men det var kul
![]() ![]() Härligt med både rondeller, chikaner låg- och högfartssträckor på vägen till jobbet ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||||||||||||||||||
![]() ![]()
Det är nog för att jag är ny här. ![]() _________________ Per Stohm |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4228 totalt) |