| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Video: Cheva 56a slalom
|
3413 besök totalt |
snacka om att det hade varit kul på tandläkaren sune 55 när en pilsner häck svänger ifrån hans porsche,,, fast o andra sidan är ju inte tandläkare kända för att kunna hantera sina bilar
(så det går nog med en Cheva 55'a org chassie oxå )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
Du, kolla efter när nästa Porscheklubbsmöte eller slalomkörning är och åk med någon av de snabba grabbarna så kommer du att äta upp dendärade tandläkarkommentaren..
_________________ Anders Hansson |
||||||
|
Jag känner bara en bilintresserad tandläkare. Han åker Corvette 64 i lagom halvdant skick, men med racechassi, Yokohama 008RS och ÖVERJÄVLIGT RAPP småblockare är det få som hänger med honom.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Jag har ju bott i Askersund och gått i skola i Hallsberg så jag vet precis hur Laxåraggarna ser ut.... (Andreas Perssons hemtrakter) _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
hur många tandläkare är med på porsche klubbens slalomkörningar och banmöten? och hur många tandläkare har en porsche...
majoriteten lär iaf inte få mig att äta upp den komentaren...
(det är det dära som kallas abuse of smilies va?! )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
Vi kan ju dessutom tillägga att Chevyn hade fått "2 kon" rapporterade till sin körning.
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Skit ochså, nu är man ju avslöjad!
Dags att komma ut ur garderoben, jag sitter just nu i slitna jeans, Eddie Meduza T-shirt, Vovlo 240-Racing keps, skinnväst och myggjagare framför datorn och lyssnar på Jerry Lee Lewis....
Eller inte.....
Edit: oops lit OT sorry.... __
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
Video: Cheva 56a slalom
|
3413 besök totalt |