| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gissa bilen, nu är det min tur att jäklas!
|
1486 besök totalt |
|
Vad som står i bakgrunden lämnar vi därhän! Den som gissar rätt vinner, öhh en liter luft. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren!
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
|
Jag får hålla dig på halster en tid, kommer med en motfråga:
-Varför tror DU att det är en Mazda RX-8, har det med mig som person och min motormässiga läggning att göra eller? _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
Dörramen liknade RX-8 (få bilar med så stor dörröppning) och sedan har du ju en länk till wankeltrim i signaturen.
_________________ Anders Hansson |
||||
|
||||
|
Jovisst är det RX-8, Goldin Brothers har byggt/kör den. Jag hoppades att de som gissade skulle bortse ifrån min signatur och fokusera lite på bland annat dörröppningen, det verkar som så skett.
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1486 besök totalt |