| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ett varv på ringen med en Radical
|
1 besök senaste veckan (2618 totalt) |
|
Minns inte om denna varit uppe förut, sökte lite men kunde inte hitta den. Nåväl säkert några som inte sett den. Gamla rekordet på 7.19 Högerklicka och spara som http://www.radicalmotorsport.com/gal _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||||
|
Jag försökte ladda ner filmen men det gick så segt så jag gav upp. Förmodar att det är filmen med Phil Bennett vi spakarna. Anledningen till att det inte är hela varvet på filmen är helt enkelt att kameran trillade av i karusellen.
_________________ Anders Dauner |
||||||||
|
Vi var där !!!
Vi råkade vara där när dom skulle sätta rekordet men vi såg inte att dom filmade. Såg lite kul ut när dom testade på vägarna runt byn innan banan öppnade. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||||||
|
Var visst åxå där den dagen , visste inte ens att det fanns en turbomodell , men när man hörde pysljudet vid växlingarna fanns det ju inget tvivel .
Hörde även att han klagade på att den inte gick rent på mellanregistret. Här är ett par bilder från dagen.
Den här såg vi först en bit utanför Nürburg
o denna tyckte jag kunde få vara med trots att den är lite off topic.
_________________ Jonas ohliw Mercedes C32 AMG |
||||||||
haha mina och farsans ben är med.......( jag närmast och hans i vänsta hörnet. _________________ aha?? |
||||||||
Precis?? Jag trodde det som står , 7.19 var det gamla iaf? Men ja vet inte så....
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
om det nu inte är jag som missförstår nåt:
Tråden handlar om just gamla rekordet - Radical har inte satt nåt nytt rekord (än ).
Dvs den radikala bilen i videon fick 7.19. Det står "gamla rekordet" eftersom en Donkervoort körde på 7.18 i fjol. _________________ Mvh TS |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
|
1 besök senaste veckan (2618 totalt) |