Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Erfarenheter av boendet mitt emot BMW Testcenter?
<<   1, 2
3453 besök totalt
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Kalle Hansen skrev:
Hur är det med AvD oldtimer Grand Prix 12-14 augusti, körs detta också på GP-banan(det kunde man ju gissa med hjälp av namnet...men bättre att veta innan jag fortsätter planera)?

Under OGP-helgen körs ett race på NS under fredagen i övrigt är NS öppet för turistkörning.
Kan verkligen rekommendera den helgen! thumbs up
Citera
Kalle Hansen
Malmö
Här sen Okt 2004

Trådstartare
johann skrev:
Kalle Hansen skrev:
Hur är det med AvD oldtimer Grand Prix 12-14 augusti, körs detta också på GP-banan(det kunde man ju gissa med hjälp av namnet...men bättre att veta innan jag fortsätter planera)?

Under OGP-helgen körs ett race på NS under fredagen i övrigt är NS öppet för turistkörning.
Kan verkligen rekommendera den helgen! thumbs up

Då ska jag genast försöka boka! Tackar!

Malmö
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Nu har jag så äntligen bokat något som verkar passa. Oldtimer-helgen var fullbokad i hela Nürburg

Åker ned den 28/7, och är i byn till den 1/8. Boendet blev till sist Haus Ringblick: http://www.ringblick.de Blir nog bra

Någon som har några kommentarer om valet av resdatum? Behöver man oroa sig för trafik-kaos vid denna tidpunkt? Tänkte åka över Rödby-Puttgarden på nedvägen, och sedan köra genom Danmark via Flensburg och Storabält-bron på hemvägen för att slippa kaoset vid Puttgarden. Kommentarer?

Åkersberga
Här sen Nov 2002

Kalle Hansen skrev:
Boendet blev till sist Haus Ringblick: http://www.ringblick.de Blir nog bra

Haus Ringblick är thumbs up . Så det blir du nog nöjd med. Krypavstånd från Pisteklause är det också.

Erfarenheter av boendet mitt emot BMW Testcenter?
<<   1, 2
3453 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande