Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1, 2 >> 5329 besök totalt |
s: Jaguar XJ6 S3 -86 *äntligen såld*
EDIT: Ge mig ett bud, bilen måste bort! 50 papp, någon? Se bilder på http://www.garaget.org/show.php?car= Jaguar XJ6 -86, cranberry red metallic med beige läder. Svensksåld, 8600 mil i kalasskick. original Alpinestereo, elhissar, elspeglar, elantenn, valnötspanel. En ägare 1989-2001, Professor ole Westberg i Djursholm. Skicket är verkligen otroligt fint, men några småskavanker hittar man om man tittar nära: runt tanklock och på bakluckan ser man fina linjer, krackeleringar i lacken. Vid ena sidoblinkersen finns det början till rostangrepp. Det är svårt att hitta ett exemplar som är bättre än det här. Invändigt är bilen i lika fin som i övrigt, nästan i nyskick. Träpanelen har en lacksprickavid handsfacket. Automatlådan växlar precis som den ska. Styrningen känns fast och bra. Jagcorner har nyligen bytt tändmodulen som spökat och nu går bilen som en dröm! Bilen har fjärrstyrt larm. Den har motorvärmare och kupévärmar-uttag. Det medföljer en uppsättning dubbade i princip oanvända vinterdäck från Hedenhös. Bilen är fullservad med stämplad servicebok. Jag har även Jaguars stora original servicemanual och en komplett delkatalog med sprängskisser på varenda del i bilen. Kort sagt en kalasbil, skattad och besiktigad. Regnummer MOY 477. Pris: 77000:- eller bud. Kontakta mig på daniel.ostlund@ohlins.se eller 070-590 42 92 |
||||||
|
||||||
Kraniel har nu köpt en vettig och intelligent brukskombi (nåja...) och har fortfarande en Jagga att bli av med. Köp den billigt nu, annars ställer jag undan den och väntar till våren.
|
||||||
![]() En fin katt som behöver kärlek, lätt veterinärvård och ett nytt hem. Ska jag behöva ringa Djurens Vänner? När gav du din fru en Jaguar senast? Generatorn, eller om det är luftpumpen till avgasreningen, låter inte bra. Annars en kalasbil. |
||||||
Argh!
<-- inte så bilförsäljaraktig som han ser ut Köp den Bygg en tractorpullingapparat av åbäket Ha den som trädgårdstomte Bygg världens mest exklusiva snöplog Kör folkrace med den Styla den med ögonlock och eldflames Bli hallick Köp en bil av denne man! ![]() |
||||||
Hade man haft lite mer pengar över så... hade varit en rolig bil åt hustrun.
Sorry Kraniel om jag väkte hoppet med att skriva på tråden ![]() |
||||||
Sorry? Alla lyft är välkomna. ![]() och seriöst, jag behöver verkligen bli av med den. Köp den och använd som donatorbil till ett Locostbygge, inklusive den treväxlade silkesautomaten. ![]() ![]() ![]() |
||||||
du vet väl varför alla som äger en engelsk bil säger att dom gillar den såååå mycket och att dom aldrig ska sälja den
![]() ![]() tror att du fått insikt nu ![]() hade det varit en xj6/8 98- så hade jag varit en mkt intresserad spekulant. mkt kan man säga om ford, men visst lyftes kvalitén efter 93 _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
|
||||||
oavsett tidigare nivå, så blev ju bilen mer driftsäker (eller kanske mindre driftosäker är bättre ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() ![]() Som om det någonsin skulle hända?
![]() Hmm, om du kommer och hämtar den innan 18:30, så jag slipper flytta på den ännu en gång. ![]() ![]()
Gärna. Om Saaben är av den hopvikbara typen, så att den inte kräver parkeringsplats. ![]() |
||||||
Tittade seriöst på klockan en gång... ![]() Ibland är man så dum. ![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Kom igen nu, lite lägre kan du allt! ![]()
![]() |
||||||
En sådan borgerlig bil!
Nu blev man allt lite sugen på att införskaffa bil nr 5......(inte ett ord om det till frugan dock) En granne har ett 2st 80tals jaggor som han cruisar runt med mellan varven. Andra grannen har en sprillans S-type, så man behöver något borgerligt för att smälta in i gänget ![]() Anders _________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||||
mitt bud var inte alls elakt
![]() det var en ren provokation mot det brittiska imperiet ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
1, 2 >> 5329 besök totalt |