Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
7008 besök totalt |
Fler bilder på fantastiska Porsche
Tänkte ett tag att det får vara nog, men jag kunde bara inte hålla mig... ![]() ![]() ![]() Vilka ärtrör till avgaserna... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hmmmm... ![]() ![]() ![]() Cosby på äventyr... ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Lite för Ringentokar
![]() "Blue GT3 on the Pflanzgarten curves of the Nürburgring Nordschleife" ![]() "A red GT3 from the same time and place" ![]() "Speed yellow GT3 entering the Wehrseifen curves" ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
||
Jag tycker att det ser ut som om den blå inte har svenska skyltar, så om du inte känner igen hjälmen kan det bero på att det är någon annan. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Precis vad jag tyckte också - att skyltarna inte såg ut som svenska. Men med tanke på hur taksig syn man börjar få så... Den blå metallic är tämligen ovanlig på GT3:orna, men det brukar vara åtminstone en blå som med en ung tysk som är där de flesta helger. Kan vara den bilen. MVH Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Håll i hatten:
Detta är ett av dom första langheck 917, väldigt instabila men snabba: ![]() Det har jag också lyckats med: ![]() En duktigt snabb bil: ![]() Mullig motor som aldrig behövdes: ![]() Detta kort har jag faktisk tagit själv, hoppas att den tål att visas här :-) Min är den svarta och vita är Jocke's: ![]() _________________ G o r a n A m c o f f |
||
Re: GT3
Här är lite bilder på min. http://attitude.mine.nu/bilder/Lotus |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu får ni ta mig f**n sluta att posta bilder på underbara bilar som jag inte har råd med..... ![]() Lotus Samuel: Måste säga att din bil är en otroligt vacker skapelse... ![]() Gamla nioelvor i all ära men GT3:an har de verkligen fått till ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Snygga bilder på en ännu snyggare bil! Man blir lite avundsjuk faktiskt. Tycker lite synd om bilen dock, för att för att den får vara ute när det är snö. ![]() GT3 är vacker! _________________ Kör Go-kart, en Yamaha 100cc. Lev kort och intensivt Fear is not an option |
||
Lite fler bilder på den gamla GT3.
http://www.fast-autos.net/porsche/911gt3pics.html www.fast-autos.net Är mycket bra sida med mängde av kända och okända bilarmärken. Kolla in den! _________________ Kör Go-kart, en Yamaha 100cc. Lev kort och intensivt Fear is not an option |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
7008 besök totalt |