| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Dekaler för vettiga pengar!!!
|
7997 besök totalt |
|
[/quote]Ja, det jag menar med småskyltar/emblem är snarast sånadär lite styvare saker som brukar sitta i hjulcentrum och som huvemblem på vissa bilar.[/quote]
ok då vet jag vilken typ du menar, tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dom då det bara är rena dekaler som jag tillverkar. MVH Peter |
||||||
|
|
||||||
Nu vet jag inte hur det är på anläggningar generellt sett, men här i stan (Härnösand) har dom iaf tillämpat "A4-tricket", eftersom jag är ganska kort så innebär det att mina dekaler teoretiskt sätt (jag har inga dekaler i framrutan idag, däremot hade jag solfilm tidigare som solskydd) kan gå längre ner än för en bilägare som tex är två m lång... Sen om det funkar i hela landet ska jag låta vara osagt, det händer ju att andra än ägaren kör samma bil...? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
Man kan ju alltid montera en liten ratt vid besiktning
_________________ /Lenny Stålhammar Golf mk2 1.8T 20V |
||||||
Mats - den märkningen har inget som helst med rut-streamer montering att göra tyvärr.
Stämmer till viss del bara . . . Du skall rakt framför ögonen ha ett siktfält på ca: 20cm's höjd. Ett tillägg ifrån trafikpolisen lyder som följande: Du får under inga som helst omständigheter förändra ursprunget på en E-märkt vindruta. = att man ej får montera några som helst dekaler på vindrutan på lagligt vis. MVH/ .......Kristian - med "genomskinlig" TRD streamer 23 cm mätt från ratten. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Kanske ett tips!?
Hallå! om du letar efter nya loggor kan du gå in och hämta på www.logotypes.ru Där finns ett antal 1000 logos att använda... om jag inte missminner mig, så öppna logon på "Preveiw" och spara den bilden. Vet inte om det var jag som saknade ngt program i min burk, men du kan ju prova "download" också, det funkade inte hos mig iaf. Mvh Håkan _________________ Håkan Persson |
||||||
|
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som har blivit drabbade av att beställningsformuläret och mailfunktionen inte har fungerat som det ska på hemsidan den sista tiden
Jag jobbar på en ny hemsida med annan programvara, som kommer upp under hösten
Skulle sidan inte fungera som den ska så kan ni nå mig på comrace@telia.com MVH Peter |
||||||
Åtminstone officiella sådana ligger på is sist jag talade med Magnus T. Jag hade då lovat honom att ta fram en logga eftersom det är mitt yrke som designer. Tyvärr hann jag inte i våras på grund av för mycket jobb och sen blev Magnus sjuk. Misstänker som sagt att detta ligger på is just nu. Peter S., Meldert och undertecknad (och säkert fler här) är nog samtliga bra på designa loggor men det gäller som sagt att ha tid över och att Magnus blir nöjd i första hand, jag tycker inte man ska ta fram hemmasnickrade rejsaloggor på egen hand under tiden. Kanske till våren? _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
Tackar för svaret! Då får man vänta till våren då
Mvh /Tim _________________ T i m P a h l b e r g Alfa Romeo 147 2.0 -04 |
||||||
![]() |
SÄLJES
Dekaler för vettiga pengar!!!
|
7997 besök totalt |