Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (1492 totalt) |
Kan bara hålla med. En vansinnig hög med pengar, för en 9-5. Skulle säkert kunna rada upp en lista på 50 bilar jag skulle köpa för 560'innan jag köpte Saaben. Tror inte dom får sälja värst många.
Å andra sidan är jag Saabägare... ![]() ![]() _________________ Stefan Larsson |
Det är så att i landet (Schweiz) där de "hirschas" är SAAB en riktigt exklusiv och ovanlig bil. Jag bodde där ett litet tag innan jag började plugga och när jag sa att min far hade en SAAB (med turbo dessutom) som tjänstebil så var det ingen som trodde på mig...
Vi svenskar är nog lite hemmablinda. Vill bara tillägga att jag inte heller skulle köpa en SAAB för de pengarna men det finns det ju andra nötter till... ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
saab hirch
Vi fick prova en sådan på jobbet i somras ,inte speciellt imponerande för den prislappen ![]() Ganska tuffa kolfiberinlägg ![]() Hyffsat drag för att vara framhjulskrafs ![]() _________________ Jerry Kjellgren 190E 2,5-16 (3,2-24)-89 min 190E 2,5-16 -89 (svensksåld) E420 AMG -96 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (1492 totalt) |