| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Söker någon som kan renovera en 5-petad S2-växellåda
|
1171 besök totalt |
|
Tjena, hallå! Som topicen säger - jag är på jakt efter någon som kan renovera min växellåda. Den har dålig synk på tvåan, en utgående axel från framdiffen som är av, plus eventuellt fler saker som märks när man slagit itu lådan. Vill även få dreven kulbombade. Helst skall det inte kosta mer än en månadslön heller.
Bor i Söderköping (brevid Norrköping), men kan tänka mig åka en bra bit. Vore extremt tacksam om någon kan fixa detta, eller förmedla kontakt med någon som kan. Det börjar bli bråttom - som vanligt.
|
||
|
Skicka PM till "Pastorn" på Zatzy och fråga honom. Han har en bra kontakt (I Uppsala tror jag det var) som är mycket bra på Audi och Porsche-lådor och dessutom har förståelse för att alla inte har "F1-Budget".
_________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||
|
Tackar!
Kollade upp detta med honom, det var trendab som skött detta, så jag kollar med dem nu. Andra tips mottages gärna! |
||
|
Re: ace
Jo, men afaik så har ace rätt mycket att göra, samt att jag tror det faller på den där biten med "mer än en månadslön". Men efterssom jag börjar bli mer och mer desperat, så kan det vara värt att kolla upp i alla fall. |
||
|
Detta står i reglerna för detta forum...
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1171 besök totalt |