| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
4 eller 6 punkts bälte ??
|
<< 1, 2 7 besök senaste veckan (4694 totalt) |
|
Det är lite problematiskt att fästa 6:e punkten på ett bra sätt i 993:an under förarstolen.
Mycket känsligt el guck (ECU etc). Det är inte helt lätt att få dit FIA-plattor heller eftersom undersidan ligger kloss mot karossen under förarstolen. Kommer du på något sätt så maila bilder för jag vet inte hur jag skall fästa mitt. Jag har funderat på att göra fästplattor som fästs under stolsskenorna men detta är INTE SBF/FIA godkännt. _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||
|
det går ju flytta på ecu'n o montera dén längre bak stående.. då bide de ju finnas plats för infästningen.?
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||
Jag vill nog ha ecun lite skyddad, så den inte sitter bakom stolen. Sedan är det rätt dålit med plats där och min kabel är rätt kort. så jag får nog ihop det dåligt. Sedan kommer skruvaran nog att sticka ut genom bottenplattan (den i plast alltså). Det var ett tag sedan jag var där och kollade så jag kan ha tänkt eller kommit ihåg fel. Har du något foto från under stolen så kan vi kika på hur man kan göra? _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||
![]() |
Skruva banåkabil
4 eller 6 punkts bälte ??
|
<< 1, 2 7 besök senaste veckan (4694 totalt) |