| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Carrera gt
|
4861 besök totalt |
|
Jo det stämmer,han skulle till bobbys...ha ha.
Bilen skulle visst upp till sundsvall på nån mässa i morgon tror jag han sa,sen skulle han få hem den och sen skulle den till malmö,sen får han hem den igen och då kanske man kunde få "åka"lite
_________________ jens pettersson |
||||
Hej Lennart,nej det är inte hans,det är porsches,han var till karlstad och hämtade den igår. /Jens
||||
|
Re: Carrera gt
Strömsholm stämmer bra. Kolbäck ligger några kilometer bort mot Hallstahammar. Både Kolbäck och Strömsholm tillhör Hallstahammars kommun.
_________________ /Anton Lillsund |
||||
Jag har svårt att tro att lilla Strömsholm har fler än en motorbyggare som heter Perry. Det är nog helt korrekt spekulerat tror jag. om han handskas med andra märken än Porsche idag vet jag dock inte. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Hej ,det var nog leo,han bor alldeles före perry,han har hållt på mycket med sånt där
||||
Trevligt! Då får man se den live... _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||||
Så den är väck härifrån nu mao då, synd. Man fick en titt iaf, så ja är nöjd, inte varje dag man kan kolla in en sån där bil i lugn o ro
Ska den åka runt bland Porsche handlarna tro, eller? _________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
Den mässan ska jag på imorgon så det bdar gott.. Fy fasiken.. Denna bilen är den absolut våtastye drömemn nånsin efter BMW M1. Hhehe
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
Porsches 962 ligger rätt högt upp på min vill-ha-lista
_________________ Gustav Berggren |
||||
|
Det talades om en Cayenman S modell ifårn Porsche Utställaren. En modell som skall hamna mitt emellan Boxter och 911. Den kommer ha tak, troligen en coupé, fanns någon notis om den på hemsidan.. ska kolla bums nu
. Nån som vet mera?
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________
|
||||
|
Var å drägglade ett tag över den bilen idag. Fyfan vilken karisma över bilen!
och mitt emot stod BMW M5 E60... Svävade på moln där ett tag
Fick iallafall provsitta BMWn men Porschen hade vakter runt sig
_________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
![]() |
Bilder o videos
Carrera gt
|
4861 besök totalt |