| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Race-inspiration för Magnus med sin nya bil?
|
2644 besök totalt |
|
_________________ Nüburgare und BMW-fahrer Pål Pålsson Körlinge |
||
Känns som föraren fick vara glad med "bara" ett benbrott om jag hörde speakern rätt..... |
||
|
Re: Race-inspiration för Magnus med sin nya bil?
Jag hoppas att du inte menar att han ska göra sådär med sin Fiat, det ser lite farligt ut, inte något jag skulle bli inspirerad av iaf
|
||
|
Såg något liknade när jag var och kollade på 4 timmars racing med hundkoja på mittsverige banan för ganska många år sedan.
Var två kojor som bara åkte rakt fram i en kurva utan att vara en tendens till att bromsa såg det ut som. En lyckades till och med att åka rakt över avåkningsonen och över den stora jordvallen innan parkeringen och landa i diket innan parkeringen. Efter det har dom satt dit däck travar för att stoppa. Tycker det måte vara något med överhättade bromsar. |
||
Går den bra nu då? Har du fått ordning på huvöppningen? Nya överdrag på stolarna? Bytt ut luktgranen? _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||
|
jisses
Dom måst ju ha haft överhettade bromsar då det inte såg ut att finnas en enda tendens till att bromsa... Tur att dom klarade sig så bra iaf... _________________ Lars Wennberg ----------------- Audi S4 -92 (bruksbil) Golf GTi 16v -87/-91 (Pågående projekt) 242DL-T -75, flippfront å allmännt råball! (Pågående projekt) |
||
![]() |
Bilder o videos
Race-inspiration för Magnus med sin nya bil?
|
2644 besök totalt |