| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hjälp med PI-system 1 (loggsystem)
|
896 besök totalt |
|
Jag har ett loggningssystem i min radical som heter PI-System 1. Behöver tips från nån som jobbat med det systemet. Jag beställde det systemet när jag köpte radicalen. Men jag fick inget program till och ingen kabel. Efter många om och men har jag äntligen fått grejerna. En kabel och en cd-skiva. Nu till problemet. På cdskivan ligger det inget program utan bara en licens-fil. (Men programmet hittade jag till slut på deras hemsida.) Men hur sjutton får man in min licens till det programmet. Går ju inte på nåt vis. En polare vars kompis också har detta systemet fick både licens och program på samma cd-skiva och då va det bara att installera. Men jag har ju som sagt var bara en skiva med min licens. och JA. Licensen är laglig för den hör till bilen. länk till hemsidan www.pixpress.com Tack på förhand.
Mvh |
||
Har testat det, även döpt om den till till samma namn som min polare och lagt den i alla mappar osv. Men inget funkar.
|
||
|
Det har löst sig. Det visade sig vara fel på våra licensfiler. Har fått nya nu som fungerar.
|
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
896 besök totalt |