Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1412 besök totalt |
En katt bland hermelinerna......
OM mina källor stämmer så kommer vissa Evo IV:or M3:or och Porschar bli slagna i Superstage av en.............. KOMBI!!!!! ![]() och inte vilken kombi som helst utan en Skoda!!!!, och inte ens en RS...... Denna octavia Combi Elegance kommer att utrustas liknande den Hohenester Clubsport TT som körde 1.25.0 med trasig hjulupphängning. ![]() ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Den ska troligtvis köras i sommar, om bilsport vill... 340hk, 500Nm, 4x4, clubsportchassi, en riktig familje racer ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
allhjulsdriftad?
säljs octavia RS som sådan nu? skoj ivf!! o vadå... skodan är ju stort sett audi och det säljs audis för mer pengar än en ny m3 eller porsche kostar (ehhmm... fuzzy logics men endå...) det blir ju mer uppståndelse om just en skoda spöar evo6orna i superstage ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Jag har inte hört några spekulationer än, men jag tror inte de kommer köra på något annat än r-däck. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
så mycket stod det ju i din första post, jag såg inte det. Ber hemskt mycket om ursäkt ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Jodå, han har gjort en och annan repa......... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Den största anledningen var nog för att reta vår kära forums ägare... ![]() ![]() Men jag tror inte planerna är speciellt hemliga. Det är Anders Carlsson på AceCompetition som bygger denna skoda, jag har för mig att de skall ha bilen själva. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1412 besök totalt |