Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1448 besök totalt |
Rejsa vadå?
Fint att lägga vantarna på vad som finns tillgängligt. ![]() ![]() Att det blev .nu från början, var det för att man ska rejsa nu, eller var det vad som fanns tillgängligt? Jag ser att du dessutom har lagt beslag på rejsa.com, rejsa.net och rejsa.org ![]() ![]() Men, rejsa.biz, rejsa.name, rejsa.info, rejsa.st samt rejsa.tk ska jag ta och registrera på mig. Om nåt år får du köpa dom av mig för rimlig peng.. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Några alternativ att överväga:
rejsa.mil - Mille Miglia ![]() rejsa.edu - racingskola ![]() rejsa.org - originalet ![]() rejsa.store - dekal- och tröjshop ![]() rejsa.de - för avdankade piloter ![]() rejsa.firm - ingen för mjukisar ![]() rejsa.rec - för de som loggar sin körning ![]() Nu får jag sluta..Dags att sova ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||
|
||
Re: Rejsa vadå?
Kolla datum på registreringen av rejsa.nu... Vid den tidpunkten kunde du inte som privatperson regga .SE domäner _________________ Roland Johansson |
||
Jag ser snarare rejsa.de som rejsa.nu:s Tysklandsfilial, förslagsvis med nybyggd klubblokal belägen nedanför Altes Forsthaus 150 m från påfarten till Ringen. Där finns givetvis professionellt fotolabb, projektorer och DVD och hela klabbet för filmkvällar, en pub (naturligtvis med komplett sortiment, dvs endast Bitburger!) i källaren, spelrum med en bunt racestolar med PS2-enheter med GT4, ratt och pedal, komplett utrustad mekverkstad (med rullande landsväg!), mötessal med en racestol som tron där Magnus kan hålla hov under årsmötena, föredragssal där Stuck och Walter etc kan hålla intressanta föreläsningar. Osv osv... ![]() Jag kan själv tänka mig att åta mig jobbet, förlåt, nöjet som föreståndare mot den modesta ersättningen av kost, logi, fri bil, soppa och däck samt, givetvis, ett årskort! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
och snart rejsa.xxx med direktlänk till bilder och video _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1448 besök totalt |