Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 4246 besök totalt |
Re: Ser du INTE annonser längst upp på sidan?
Har ett annat problem med reklamen högst upp. Vissa annonser är 2/3 annons verkar det som men man ser bara 1/3. Det som syns är helt klart klippt och saknar förstålig text. _________________ Roland Johansson |
||||||
Har du möjlighet att ta en screenshot? (på windows = printscreenknappen på tangentbordet och sen klistra in i paint eller word eller nåt....) _________________ ![]() |
||||||
Inte bästa upplösningen kanske, men betalar jag skulle jag önska att hela firmanamnet kom med. För alla har inte gjort en Viking Line reklam va? ![]() ![]() Så ser det ut för mig... _________________ Roland Johansson |
||||||
Som en enkel lösning för dig just för tillfället så skule du kunna stänga ditt fönster för "Favoriter".
Det är troligen det som trycker ihop sidan så pass att bilderna hamnar bakom varandra. Att problemet uppstår beror på "absolut placering" av bilderna? Annars hade bilderna bara skapat en scrollist för den bredare sidan? _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Det är ju inte MIG det är ett problem för, utan om man tänkt sälja reklamplats och hälften av tittarna inte kommer se reklamen skulle jag bli lite sur... Men jag är lite gnällig vissa dagar också. _________________ Roland Johansson |
||||||
Nog ingen risk att hälften inte ser ![]() Endast 3,5% av de som surfar hit hara bara 800x600 i upplösning och de missade tidigare 40 pixlar på bredden på varje annons som det var layoutat innan, precis som du anmärkt på. Nu har jag ändrat så att man ser alla MHA den vertikala rullningslisten. Sen om du gör din browser jättesmal fast du inte behöver det så.... ja då vet jag inte vad jag ska göra ![]() _________________ ![]() |
||||||
Men nu kör ju jag med fler punkter på bredden än 800, 1024 närmare bestämt... Och att man vill ha favoritlisten eller söklist nere är nog inte bara jag? _________________ Roland Johansson |
||||||
Euhm... Nä ![]() Mittenknappen på musen som jag brukar använda är helt verkningslös och Ctrl+klicka öppnar i nytt fönster. Men det kanske inte är så viktigt. ![]() Jag har ver 1.0.1 av Firefox _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
CTRL+klick funkar för mig Firefox 1.0.1, du kanske har gjort någon märklig instälning? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 4246 besök totalt |