Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Video! 997 TURBO test på Nürburgring.
1578 besök totalt
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Trådstartare

Porsche testar nya bilar på

http://www.iudex.net/daten/Videos/911Turbo.wmv

Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005

thumbs up Enligt min hyper exakta uppfattnings förmåga låter det som att motorn har mkt bra respons trots turbo... Inte alltid så lysande spårval men jag har inte ens körkort så man skall kanske inte klaga.

Västerås
Här sen Jan 2004

Man måste ändå säga trots att det är rätt skoj med turbo så tar den bort mycket av det fina motorljudet,det flåsar bara mest...

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Avregistrerad anv. skrev:
Inte alltid så lysande spårval men jag har inte ens körkort så man skall kanske inte klaga.

Nä just det .
Speciellt inte när det är Mr. Walter Röhrl som kör (tror det är han i vart fall) .

Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005

Stacken skrev:
Inte alltid så lysande spårval men jag har inte ens körkort så man skall kanske inte klaga.

Nä just det .
Speciellt inte när det är Mr. Walter Röhrl som kör (tror det är han i vart fall) .

oj där fick jag en knäpp på näsan av en kille som vet vad han snackar om men jag tycker i allafall att spårvalet inte var så lysande. Men jag har som sagt inget körkort.

Uppsala
Här sen Feb 2005

Häftigt

Sundsvall
Här sen Sep 2003

Dem första där är Turbo 997, som det verkar... enligt mig iaf då!

Men den andra rä ju deras nya mellanbil Cayman! Lite konstig häck på den.. men den är väl lite kamouflerad med så.. Trevligt att se den i action!

Tack Jarmyr för länken

timolo
Olofström
Här sen Jun 2004

Det kan vara deras 2 andra aktiva tävlingsförare med som e ute och testar kommer inte ihåg vad de heter men de har kört Paris-Dakar med 959 bl a har för mig att de kör i FIA GT i N-GT.
Sascha Maschen?

London
Här sen Sep 2004

This is the video that will not die

For some reason, it has been posted over and over on every car forum I have visited for about two years now

Sigtuna
Här sen Nov 2003

Stacken skrev:

Nä just det .

oj där fick jag en knäpp på näsan av en kille som vet vad han snackar om men jag tycker i allafall att spårvalet inte var så lysande. Men jag har som sagt inget körkort.

Jag är långt ifrån en ringen-expert så jag kan mycket väl vara ute på hal is, men det ser ut som han mest känner lite på bilen, bromsar lite konstigt och kör kanske en aning "off-line". Liksom som för att bekanta sig med bilens betéende. I mina ögon ser det iaf inte så jättesnabbt ut. Fast det kanske bara är hans körstil.
Citera
Bilder o videos
1578 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande