| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
VLN #2 - 2005
|
4 besök senaste veckan (2712 totalt) |
|
VLN #2 - 2005
Årets första tävling avbröts ju pga dimma. Och det ser inte ljusare ut för den här tävlingen. När jag vaknade och tittade ut möttes jag av snöstorm.
Kvalet är fn uppskjutet och man har nu skickat ut en pacecar (Audi som driver på alla fyra ) för att kolla läget. Tävlingsledningen återkommer med mer info ca 11:00.
_________________ Anders Dauner |
||||||
Det slutade snöa och började torka upp. Men det är fortfarande -1 så det var nog klokt att att blåsa av det hela. _________________ Anders Dauner |
||||||
|
Bilder från helgens träning.
http://www.nurburgring.de/event.php3 Vad är det här.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Håller jag verkligen med om...
Abz
_________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
||||||
Bakdelen på den skapelsen var iaf en Corvette. Den såg onekligen lite lustig ut men jag tror att du har rätt. _________________ Anders Dauner |
||||||
Mazda rx-7FD på dörrformen imo, lägger mina 2c på det
edit: fast när jag tittar närmre så stämmer inte rutan bak och bagageluckan... egentligen inte dörren heller för utrymmet där handtaget sitter i vanliga fall finns inte där... _________________ Pontus Fyhr |
||||||
Det är en engelsk liten sak, kommer dock inte ihåg vad de heter nu. Har iaf för mig att de har en rak sexa under huven... ska googla lite och se om jag kommer upp med nått.. men fasiken vad minnet sviker mig nu. Tiff körde ju en sådan där, men vad hette dom
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||
Är det inte en TVR Tuscan? körs även som enhetsklass i England fast då utan tak. |
||||||
|
Precis Skoghag! En TVR måste det vara ja, och Tuscon dkanske de hette ja
. Har även för mig de har en 3,5 liter rak sexa med, om jag nu inte är helt ute och cyklar. Visst är TVR engelska väl?
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||
![]() |
Nürburgring
VLN #2 - 2005
|
4 besök senaste veckan (2712 totalt) |