| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Tokyo auto salon -05
|
2141 besök totalt |
|
Tokyo auto salon -05
http://tanetane92.web.infoseek.co.jp En hel del bling bling men fina bilder på drift å andra race bilar...kika lite extra på 20050116 TOKYo AUTo SALON 02 "tråden". Bilarna på parkeringen var INTE att leka med
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
Vad är det byggt med ?? Plywood ?? |
||||
|
Högst placerat utblås!
Längsta hängläpp! Groteskaste bakvingen! Är det tre tävlingsklasser i Japan?
När kommer detta läppmode till Sverige? Tänk alla dessa förbaskade vägbulor... Tips till er som planera en sådan läpp. Gör den hård så vägbulan försvinner och inte läppen...
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
|
Jag gillar den här stilen hårt som bara den! Lite snickra-hemma-i-garaget-1976 över det. Mycket bättre än Fast and the Hideous modet som förhoppningsvis håller på att dö ut.
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
Skullea gissa på plåt, men läppen är säkert i trä
|
||||
Vad tror du japsarna tycker om VÅRA bilar då?
tur att det finns olika inställningar till bilbyggandet Ett svenskt bygge jag dock är 100% säker på att japsarna hade älskat är Hilmerssons Manta _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Underbart! De här killarna har ju humor!
Jag vet i alla fall vad jag ska göra med Corollan! |
||||
Brukar väll vara för att det är tydligen någon tränd i japan att montera oljekylaren utanför bilen...ingen som tänkt på hur lätt det går att klipa ett litet hål i dom slangarna
Den röda kunde nästan ha blivit bra om dom inte hadde överdrivit med bakdelen. |
||||
Antagligen likadant? och ja, jag kan hålla med dig om att det är tur att det finns "olika inställningar till bilbyggandet". Hade ju varit riktigt tråkigt om alla gjort likadant.
Jag förstår dock inte var de får inspirationen till att bygga sådär..... _________________ Anders Gunnarsson |
||||
![]() |
Bilder o videos
Tokyo auto salon -05
|
2141 besök totalt |