Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Biljetter till 24h?
1091 besök totalt
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Biljetter till 24h?

Behöver man köpa biljetter till 24h i förhand? Det är möjligt att göra det fram till den 18 April men det verkar inte vara någon rabatt. Istället får man betala 10 Euro för att skicka biljetterna.

Jag har ett svagt minne av att det inte var några problem att köpa biljetterna på plats men att det var ganska långa köer? Stämmer det?

#52 Modsport II
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Inga erfarenheter? *upp*

#52 Modsport II
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

om du bara skall stå utmed banan så behöver du inte köpa några biljetter i förhand.
Det kan du köpa var som helst utmed banan.
Det är väl bara om du skulle vilja ha några speciella läktarbiljetter som du skulle behöva köpa dem i förväg.
Men gör inte det!
Det är mycket trevligare att ta sig runt banan under loppet och titta på flera olika ställen.
Har man inte bil och kan ta sig runt med den, så går det bussar(har för mig att de är gratis dessutom! thumbs up )
Det är fantastiskt att se vad tyskarna släpar ut i skogen och vad de bygger upp.
Ifjol såg jag bland annat en hel soffgrupp, stora kylskåp, avanserade baranordningar etc...

Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002

När jag var därnere 2003 var det några som hade tagit med sig en bilmotor på stativ,
en Opel 1,6lit med tillkopplad bensintank + batteri och fritt blås från grenröret, där stod dom och torrgasade!

Göteborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Peeter skrev:
om du bara skall stå utmed banan så behöver du inte köpa några biljetter i förhand.
Det kan du köpa var som helst utmed banan.
Det är väl bara om du skulle vilja ha några speciella läktarbiljetter som du skulle behöva köpa dem i förväg.
Men gör inte det!
Det är mycket trevligare att ta sig runt banan under loppet och titta på flera olika ställen.
Har man inte bil och kan ta sig runt med den, så går det bussar(har för mig att de är gratis dessutom! thumbs up )
Det är fantastiskt att se vad tyskarna släpar ut i skogen och vad de bygger upp.
Ifjol såg jag bland annat en hel soffgrupp, stora kylskåp, avanserade baranordningar etc...

Tack, det var precis det jag ville höra! Jag har inte sett några läktar biljetter till salu någonstans men det kommer inte att bli aktuellt heller så det spelar ingen roll. -03 hade vi tur att få tag på team biljetter men jag måste säga att det är bra mycket roligare ute runt banan!

På tal om saker man sett utmed banan så kan jag tillägga ett mindre diskotek med rökmaskiner och lampor i ett släp! De saknar inte fantasi direkt......

#52 Modsport II
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

Frazze skrev:

en Opel 1,6lit med tillkopplad bensintank + batteri och fritt blås från grenröret, där stod dom och torrgasade!

OT: Tydligen gör de liknande på en del Opelträffar.. tar nån stackars 2 literssnurra och sätter på 2 bär-stänger som de sen springer runt med på stora träffar... så om de märker nån som står och torrgasar så kan de springa fram med motorn, varva livet ur den stackarn.. garva och springa vidare...

Ja se på tyskar...

Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Avregistrerad (9105)

Här sen Apr 2003

....

Biljetter till 24h?
1091 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande