Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6065 besök totalt |
Du vet.. i stridens hetta ska man lita på instinkterna.. Hon var heltenkelt inte så snabb som jag trode hon skulle vara... ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||||
:woot:!! Spännande men kanske inte mest effektivt... Ska bli skoj att se på skillnaden när jag fått på de nya däcken. Sen behöver jag se över bakfjädrarna oxå, de var i hårdaste laget. _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||||||||
Ingen som filmat på Lördagen som kan lägga ut filmen här ????????
Kunde vara roligt och se hur man bär sig åt på banan ![]() ![]() _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||||||||
Hej på er,
Grattis till utmärkelser och licenser ![]() ![]() Lycka till med licenserna och jag hoppas ni får lika roligt som jag har av min licens. _________________ Carsten Lindblad |
||||||||||
Hej Carsten! Det var nog mer beroende på mig än på bromsarna haha. Jag kör med lite andra skivor samt keramiska belägg ![]() |
||||||||||
Var det oljefläckar eller tog du i för hårt ![]() Jag såg inga oljefläckar ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
_________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||||
En av instruktörerna informerade mig om att Mazdan hade släppt ut små oljefläckar i den kurvan.....kände för övrigt att greppet bara försvann. _________________ mvh Philip Lundh |
||||||||||
_________________ Carsten Lindblad |
||||||||||
Den informationen fick vi på förarmötet efter lunch men inte att det var fläckar ute på banan utan i depån där han hade parkerat bilen ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
Ja det märkte jag nog ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6065 besök totalt |