| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2005-04-17 Licenskurs Ring Knutstorp
|
<< 1, 2 6081 besök totalt |
Du vet.. i stridens hetta ska man lita på instinkterna.. Hon var heltenkelt inte så snabb som jag trode hon skulle vara...
_________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||||
:woot:!! Spännande men kanske inte mest effektivt... Ska bli skoj att se på skillnaden när jag fått på de nya däcken. Sen behöver jag se över bakfjädrarna oxå, de var i hårdaste laget. _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||||||||
|
Ingen som filmat på Lördagen som kan lägga ut filmen här ????????
Kunde vara roligt och se hur man bär sig åt på banan
_________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||||||||
|
Hej på er,
Grattis till utmärkelser och licenser ! Jag flaggade er under söndagen och jag hade hand om posteringen på slutet av rakan. jag klockade er sporadiskt och mycket bra vartider med tanke på mycket trafik och att vissa tog det försiktigt eftersom det var "bruksbilar".Vi fick ju lite att göra i vår sektor (Tack krille), det livar alltid upp när vi har en bil i sandfollan, men som sagt jag kör själv 635 Csi och bromsarna mattas efter ett tag, även på en Bmw 635... Det som många tyvärr uppmärksammade är spärrlinjen vid utfarten från depån, vi kommer vara mycket hårdare under träning och race, så det kan vara bra att ha spärrlinjen i minnet.
Lycka till med licenserna och jag hoppas ni får lika roligt som jag har av min licens. _________________ Carsten Lindblad |
||||||||||
Hej Carsten! Det var nog mer beroende på mig än på bromsarna haha. Jag kör med lite andra skivor samt keramiska belägg
|
||||||||||
Var det oljefläckar eller tog du i för hårt
Jag såg inga oljefläckar
_________________ --VVTS-- |
||||||||||
|
_________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||||
En av instruktörerna informerade mig om att Mazdan hade släppt ut små oljefläckar i den kurvan.....kände för övrigt att greppet bara försvann. _________________ mvh Philip Lundh |
||||||||||
_________________ Carsten Lindblad |
||||||||||
Den informationen fick vi på förarmötet efter lunch men inte att det var fläckar ute på banan utan i depån där han hade parkerat bilen
||||||||||
Ja det märkte jag nog
||||||||||
![]() |
Eftersnack
2005-04-17 Licenskurs Ring Knutstorp
|
<< 1, 2 6081 besök totalt |