Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1644 besök totalt |
Tyska bilsäljarsajter
Nya planer, ingen Clio Sport längre. Under de senaste veckorna i lastbilen har tankarna florerat kring en Opel Speedster. Då det verkar skilja omkring 80k på svenska och tyska exemplar (plus att utbudet inte är så stort här hemma) har jag funderat allvarligt på att ge mig på en import. Nu vill jag ha hjälp med att hitta bilar... har kollat runt på mobile.de och autoscout24 och det finns en hel del att välja mellan. Men jag vill se mer. Ngn som vet mer bra sidor? _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
80K?? Trodde de kostade ca 160k i tyskland +10k frakt och 180-190k i Sverige, eller är det en turbo du vill ha?
Kolla på Speedsterforumet oxå: http://forum.Opel-speedster-club.de/index.php?s=f6018b87f9e282a80856ce651f7d79aa&showforum=5 _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||
dom du ser för 120'-150' är skadade bilar i olika stadier.
vill du ha en oskadad, så startar dom på 150`. tro mig. jag har sett över 100st vid det här laget ![]() skillnaden mellan en tysk och en svensk skiljer mindre än 20000:- vill jag påstå. här är den f.n. billigaste oskadae bilen på mobile och den finns i spanien och säljaren ljuger som en häst i annonsen(detta är förmodligen ngn sorts bedrägeri ![]() http://www.mobile.de/SIDHfXolWGf4Jdb nästa som verkligen verkar ok kostar 16900_ ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
dude; det var som 17! De ser ju inte skadade ut. Vilken tråkig nyhet.
![]() Att det finns många lurendrejare vet man ju, men det är ju så många bilar kring 15k eur - alla borde ju inte vara dåliga köp. tycker jag. Fredrik; Ja, visst är det! Känns ju lite dumt att köra en bil (C2'an) som inte har mer plats än en riktig sportbil, men ändå inte är en sportbil. Det är ju iaf aldrig mer än 2 pers i bilen, eftersom inga vill sitta i baksätet... så varför ha ett? ![]() _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
på vilken site hittar du "alla" som ligger runt 13-15.000_ inte finns det några på mobile iaf ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re: Tyska bilsäljarsajter
Joel ska ju sälja sin gula supervälvårdade CliOSport... ![]() |
||
"alla" och "alla"... har väl sett ungefär 6-7 st under 15k iaf.
har kollat på mobile.de autoscout24 faircar.de och autobild.de lars, hmm... ![]() pm'a gärna mer info! _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1644 besök totalt |