Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Nürburgring till salu
31 besök senaste veckan (1955 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Nürburgring till salu

Ja... inte banan men är det någon som vill köpa webadressen http://www.nurburgring.com?

Stora Höga
Här sen Nov 2002

Aj fasiken, här blev man lurad...

och jag som trodde jag kunde investera mina få undansparade hundralappar på något man riktigt tror på.

///Martin

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Tänk er rubrikerna!

"Det nybildade bolaget rejsa.nu har i dagarna köpt den anrika banan Nordschleife i Tyskland. rejsa.nu:s talesman och VD, M. Thome säger att alla kan vara lugna för att banan ska drivas vidare som vanligt.
-Ev. kan det tänkas bli ngn ombyggnad så att man kan åka fulla varv utan stop emellan, säger Thome.
rejsa.nu har även byggt en egen workshop i närhet till banan för service av sina bilar. Här byggs, sköts och huserar även deras 5st "Ringtaxis". En salig blandning värstingbilar från Italien, UK och Tyskland. I dessa, världens snabbaste taxis, kan vem som hyra ett varv på banan med ngn av rejsa.nu:s beprövade och rutinerade piloter. (Medlemmarna i rejsa.nu turas om att i veckoskift arbeta med att skjutsa intresserade. Så att prata svenska med dem är inga problem.) Vill du åka bör du dock boka i god tid, det är fullt sedan länge!..."

Nu orkar jag inte drömma mer...

Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Dessutom skall videofilmning tillåtas igen och i rejsa-shopen säljs det DV-band med 8 minuters längd. Mer behövs ju inte

Allmänt banåkaforum
Nürburgring till salu
31 besök senaste veckan (1955 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande