| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
2005-04-23/24 Mantorp
|
4321 besök totalt |
|
Solen sken, tyvärr dåligt med startande - många har inte bilen klar än.
Här är resultaten. http://www.pcsracing.nu/raceresults/ _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
|
Grattis alla vinnare!
Mats, Thomas, Anders och Erik! och vilka tider Ulli
PS. På torsdag, fredag är det dags för SLC Race Camp och på lördag SLC tretimmars för mig, Bernard och Morin i GT3 RS:en. _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
Tack, till min förtret så var ju Erik 3 hundradelar snabbare. Jag har nu kollat i datorn och i ärlighetens namn var nog Erik lite snabbare, han hade inga problem att komma ikapp när han tappade lite vid varvningar och liknande men någon riktigt chans att komma förbi fick han nog aldrig. Intressant att det gick så pass fort för oss - själv hade jag inte plockat bort det bly som jag hade i förra året så någon tiondel till finns det nog att ge, men kanske var det relativt kyliga vädret till fördel (men de andra klasserna var ju långsammare än tidigare).
Jag är enormt sugen att åka ner och titta på era race-äventyr - återstår att lägga fram det i familjerådet. "Gertrud, vad sägs om att fira Valborg på ett blåsigt Mantorp?". Tror inte det går igenom... Lycka till och se till att racebudgeten inte förbrukas helt på första helgen - vi saknade dig Ulli! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
2005-04-23/24 Mantorp
|
4321 besök totalt |