Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1225 besök totalt |
Jag har elfel på min 911:a, skulle jag kunna slå honom en signal då? EDIT: FAAN! Nu har den sagt upp sig med en rökpuff.....(hoppas på startmotorn...) Så nu är det bråttom... har ni nån info? JWR eller K3? Eller Porsche Center och 2000:-/timman.. ![]() EDIT, igen: Fick tid hos K3.. så får se vad som händer nu. _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
K3 är helt klart kungar på Porsche, vad gäller service och underhåll. De har en servicenivå som är något utöver det vanliga och ett mycket stort kunnande. Vid en undersökning genomförd av PCS (har jag för mig..?) om bästa Porsche verkstaden i Sverige så vann de med hästlängder....
om man ska trimma, så finns det kanske andra möjligheter, men allt beror ju på vad man vill göra och hur mycket pengar man känner för att bli av med... K3 använder sig av CarGraphics kit både vad gäller maskin, som väghållningsprylar. Man kan naturligtvis beställa vad man vill, men de har inga egna konstruktioner. Vill man proffstrimma så är Micke Svens Specialmotorer att rekommendera (08-778 49 49). Mvh Peter |
||
Min gamla hög till elva tog Bertil o Gunnar (då Nibo, numera K3) hand om på ett sätt som jag aldrig glömmer! Det var på den tiden de hade lokalen ute i... vad heter det nu... typ Örby.... Som sagt, har ALDRIG varit med om en så bra verkstad varken förr eller senare. Och Jocke var på den gamla tiden bara en knodd... ja, okej tonåring kanske va han kanske iof. hehe.
_________________ ![]() |
||
okej!
Fint.. ![]() Fortsätter å skriver lite här. Bilen åker in imorgon. och det kom rök från något kring motorn. (röken kom upp genom gallret i luckan) och nu är hela bilen strömlös,, inget funkar längre. Så hoppas inte kabelstammen är en enda stor hård klump.... ![]() Känns inte bra just nu... bara hoppas på det bästa. _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1225 besök totalt |