Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1042 besök totalt |
Köpa bälten i Nürburg?
Nån har frågat detta förut men jag hittar det inte... Viken ort var det som hadde en butik med massor av stolar och tillbehör?? Hur är priserna för 4-punkt 3" FIA godtjända? _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Re: Köpa bälten i Nürburg?
Det finns en firma som heter ISA-racing i Mayen (30 minuter bort). om du vet vad du vill ha kan du säkert be Ring-Racing ta hem, de ligger ju bara 5 minuter bort. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
om du kommer från Hahn är det annars ganska smidigt att svänga förbi på vägen till Nürburg.
Ta A61 mot Trier och sväng av mot Mayen. Åk förbi McDonalds (tror jag det är) och du har sedan ett industriområde på höger sida (ISA-Racing håller till där). Sväng höger vid nästa avvfart. Vid T-korsningen tar du höger och vid nästa korsnig (trafikljus) tar tar du höger igen. Fortsätt raktfram till BMW-handlaren (bör inte gå att missa) och sväng sedan höger (mycket höger är det) i den korsningen (dvs innan BMW-handlaren). Följ sedan vägen och du bör ISA-Racing på din vänstra sida. Edit: ISA-Racing finns förmodligen även uppe i depån under 24-timmars. Så det finns kanske en möjlighet att hitta det du ska ha där. _________________ Anders Dauner |
||||||
_________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Gut, då är det bara att ta men $$ _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Jag skulle nog satsa pa __ istallet sa slipper du vaxlingskursen!! ![]() ![]() Edit: Nahe, Eurotecknet fungerar inte sa det blev inget vidare roligt inlagg. > ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Skulle inte du plugga häcken av dig för att hinna klart innan flyget...??? ![]() ![]() Koncentration! ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
![]() ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
![]() ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1042 besök totalt |