Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
770 besök totalt |
Fetstil och färg i aktiva användarlistan
om kikar under rubrik forumlista så finns denna typ av information nederst: 71 användare inne på forumet just nu (43 registrerade, 3 dolda och 25 gäster) Totalt 4447 registrerade användare och 254840 inlägg online de senaste fem minuterna: 964c2, Andreas Lidström, apex, Benci, ca6, Cabri, carnrally, Cooper Killen, Dan P, Daniel Gudmundsson, Daniel Johansson, dude, Frazze, Fredrik olsson, freeman, Highspeedfreak, Jens B, Jeppe, Kalle Hansen, Kees, Kristian Larsson, Lars Falk, larsson, Magnus L, Martin_P, Mattias D, MaZ, Nicke Lindgren, Nicke_1, Niklas Maravic, Norden, olzon, osbeck.vsr, patand, Pentech7, Pär Hylander, RXXX7, Samuel Lindkvist, Samuel S, Spirou944t, stesun, ZaPPeR, Zoomzoom cfi Dom olika användarna har olika färg och fetstil resp inte. Vad betyder det? (nyfiken och inte lyckats klura ut det själv.... ![]() _________________ Pär Hylander |
||
Dold = Man kan välja att inte synas i listan under sina inställningar. Gäst = oregistrerade besökare Maz, du är väl moderator i CAR Corsaforumet har jag för mig? _________________ ![]() |
||
På prat om Dolda medlemmar, såg att jag var det, undrar varför för jag har aldrig klickat i det mig veterligen
![]() Kör ett phpBB2 forum för mina kollegor där jag tagit bort möjligheten för att vara dold. _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
770 besök totalt |