Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 5353 besök totalt |
Re: 2 dagar kvar...
Vilken väg åker du? Jag kör Stockholm-Gbg-Kiel, lämnar från stan vid lunchtid på torsdag. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Ni får ha det bra där nere, och ni ser ju ut att få fint väder under helgen.
![]() och se upp för radarkontroller på vägarna runt Ringen, när jag var nere för ett par veckor sedan var det flera stycken, och även på Autobahn på ner resan stod dom med kamera. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Då finns det risk för att Ni blir inparkerade mellan en gul och en silverfärgad GT3 på båten..... Vi ses i baren ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||
Aha - först undrade jag om Nisse hade hittat någon opassande - han brukar ju vara snarstucken! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jag åker från Stockholm vid lunch - jag slår en signal Patrik när jag lämnar Stockholm så kan vi se om jag skall komma förbi er, eller om ni vill haka på på motorvägen eller om vi ses i Göteborg. Peggarna är ju givetvis välkomna att haka på de också. Det är ytterligare 2 eller 4 Porsche-vänner som sluter upp på färjan. Vore skoj med ett gemensamt bord till middagen. Hur många personer är ni Mattias? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Ja väderprognosen har svängt rejält!! ![]() Tack för tipsen om radarkontroller - jag brukar alltid köra extra lugnt runt Ringen - har sett alltför många onödiga olyckor på småvägarna. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
OK, då åker vi inte riktigt samma väg - ses på färjan. Är ni på med gemensam middag? I så fall har vi Mattias + Kompis Patrik & Linda Anders Håkan (ej på rejsa) Roffe (ej på rejsa) Eventuellt kommer ytterligare två riktiga Ringen veteraner dyka upp, men med vederbördande är aldrigt något säkert så vi får se. Ett bord för 7 eller 9 personer skall väl gå att ordna. Jag har för mig att Stena INTE tar bokningar i förhand utan att man måste fixa på plats. Någon som vet? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Re: 2 dagar kvar...
Då ses vi där nere, vi åker en färja från Malmö kl 02 på natten (ska bli intressant), och hoppas på några varv på fredagskvällen. ![]() _________________ Stefan Wahlström |
||||
Trots att jag precis har varit där så är jag sugen på en runda med körning... Dock inte genomförbart
![]() Trevlig resa! |
||||
Självklart ska vi äta ihop. Låter trevligt. Jag vet att man kan boka den sena sittningen då man kommer ombord. Jag vet inte hur det är innan.... ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||
ok, snabbt överslag då, vad kostar en ultrasnik-resa till Ringen från Götet med egen bil? 5 000?
Jag kommer bli sjuk om jag inte åker ner nu i sommar, det känner jag på mig. Dessutom är det en stor Transaxel-Alfa träff nu i helgen och att åka karavan med ett gäng veteraner skulle ju vara tryggt. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 5353 besök totalt |