Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6459 besök totalt |
Hoppsan, missade visst den! ![]() Beror väntetiden på antalet startande eller organiseringen? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
_________________ Marita Stjärnek |
||||
Grymma bilder ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Det är mitt förslag också. 3 st. 10 bilarsgrupper borde fungera. Då kan man åka på lunch, tanka eller fylla på luft utan stress. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag var bara funkis, men det var kul det med !!
Jag kan säja att det inte var nått problem fån vår sida, Det startade en bil var annan minut och med 27 bilar tar det nästan en timme att komma igenon fältet ![]() _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||
Bilar på banan var det ju hela tiden. Men det blev ändå en hel del väntande. Tror oxå att man kan lösa detta med att dela upp deltagarna i mindre grupper. Då slipper man även stå o passa bilen så den rullar med i ledet
![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Enligt uppgift hade den gått cirkus 1.25 i Bilsport SS. Det stämmer in på några EVo6 enligt den här listan. https://rejsa.nu/superstage/ Nu var den uppgraderad med bl.a. nya bromsar, kolfiberhuv, vinge och en massa Turbocenter klibbor. Till salu-skylt hade den inte på Challenge iaf. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Hejsan hallå.......
Måste få tacka för en trevlig dag med en massa trevliga personer.... hade riktigt roligt faktiskt, och första gången på R-däck.. ![]() Väldigt fina bilder ni som tagit dem.. _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Det är samma bil. Snackade med både ägaren och han som körde bilen. 400 hk på racesoppa och ca 370 på macksoppa. Turbocenterkollarna sa att effekten är inte det bästa med motorn. Det är det breda registret. Drar fint på låga och långt upp. Passar bra på denna bana. I princip allt man kan göra för att köra bana fort är gjort. Känns ok att bli ifrånåkt. Ägaren sa att om bilen inte gick fortare än min skulle han kapa upp den i bitar. Har lite kvar att ge men 2,6 s går inte. _________________ Christian Lindblom |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6459 besök totalt |