| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR TEST ! ! ! 11/5 16:00
|
2 besök senaste veckan (3251 totalt) |
Tror det var jag .
Sorry för det .
|
||||||
Jag tycker mig känna igen ditt namn Ainis...det ringer någon klocka i bakhuvudet, Infosystems? /J - satt på ABB Service IT-avdelning i mitten på 90-talet och roddade notes.. |
||||||
_________________ Ainis Noritis |
||||||
Jädrarns så gött race det var, du stressade mig friskt Stacken! Men det var bara att hålla sig kall och låta dig åka förbi...och vänta på misstaget. Trevligt att kunna ligga i bredd och veta att medtävlaren ser till att det finns plats i böjarna - ruskigt trevligt!
/J |
||||||
||||||
Bah...jädra storföretagsfasoner ...jag sitter på WM-data sedan 99, var på väg över till Communications (och IMS), så ramlade man in och pratade med WM...på den vägen är det, och kan inte hjälpa att vara rätt nöjd med att man klev av ABB när man gjorde det.
Världen är bra liten, tänka sig att hitta någon man känner igen sedan tidigare här - finns det något kul i garaget månne?
/J |
||||||
||||||
Ja det var kul. Du körde bra och gjorde inga misstag och det lönar sig. Däremot jag var en riktig slarvpelle idag och snurrade ett par gånger. |
||||||
|
Var det nån som höll ett öga på spelarpingen?
Laggade det nogåt förutom då en spelare anslöt till servern? Vad tycker ni om F1 start? Många frågor så jag hoppas även på många svar heheheeee.... _________________ Jhonny Kokko |
||||||
|
Äsch Stacken, jag snurrade ett par ggr (väl pigg på trailbraking in i böjarna ibland) - och jag var lite efter på varvtiderna med, du var snabbare, men hade lite oflyt istället.
/J |
||||||
|
Plingen har jag ingen större kol på.. laggade inte nåt för mig i allafall. F1 starten gillade jag. helt klart.. däremot vart de ju nå fel i omstarten när de vart flera bilar på samma start ruta.. de var lite tråkigt.. annars kan skoj
_________________ Fredrik Sundvall |
||||||
Kan ha blivit galet vid omstarten pga inget kval, vissa körde lite träning och fick en tid. Resten hadde "samma" tid dvs inget alls. Är inte säker på min teori men tror att det är pga det. _________________ Jhonny Kokko |
||||||
|
Allt funkade bra och enda gången det laggade var när någon förmodligen anslöt. Men för det finns det en inställning som säger typ "Anslut bara i depå" e dyl.
Samtidig start är OK, men räkna med många påkörningar i böj 1 med kalla bromsar.
||||||
|
|
||||||
Vi körde Barcelona med GT-bilarna!! Skitkul faktiskt!! Jag körde på 1,41-tider vilket var rekord för mig! (Jag vet dock inte hur de kan köra på 1,35-tider????) Jag hittade en väldigt bra Saleen-setup. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Jag har ett litet strul som irriterar livet ur mig...det hänger sig ett par sekunder varje gång någon ramlar in i racet...i fel tillfälle så kan det leda till tråkigheter, och enl. Murphys lag råkar man ut för det när klockan visar på förbättringar..
Upplever ni detta, och finns det någon fix (mer än att uppgradera linan). AMD 64 3000 9800 pro 1 gig minne Allt överklockat lite sådär lagomt. Bostream 512/512 /J |
||||||
|
|
||||||
|
Finns en inställning för när andra bilar ska laddas in, har ni ställt in att de sak laddas direkt någon ansluter? Jag har inställt att bara ladda andra bilar när jag är i depån och upplever inget joinlag. Däremot kan jag få lite lag när folk lämnar servern mitt i ett rejs, har kört av några gånger när man missat bromspunkten pga lag.
|
||||||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR TEST ! ! ! 11/5 16:00
|
2 besök senaste veckan (3251 totalt) |