Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR TEST ! ! ! 11/5 16:00
<<   1, 2, 3   >>
2 besök senaste veckan (3251 totalt)
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Ainisse skrev:

PS. Ajabaja, inte puffa på ledaren så han kör av (vem det nu var, samma bil som du Niklas)! Hade blivit protest om det varit på allvar.

Tror det var jag .
Sorry för det .

SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Ainisse skrev:
Niklas Maravic skrev:
Ainisse skrev:
Fast Niklas, visst kunde du har kört fortare, eller? Det såg så ut med tanke på att jag kom om dig så enkelt??? Spelar ingen roll, kul att få fajtas!!

Nix, din bil var mycket snabbare på rakorna, medans min var snabbare i kurvorna. Jag väntade in dig först men sen var det riktig rejsing....jag snålade inte på gasen.
Härligt att höra! Men det låter konstigt att Listern skulle vara snabbare på rakorna??? Ja, ja, det blir ju fler chanser att jämföra sig. hehe

PS. Ajabaja, inte puffa på ledaren så han kör av (vem det nu var, samma bil som du Niklas)! Hade blivit protest om det varit på allvar.

Jag tycker mig känna igen ditt namn Ainis...det ringer någon klocka i bakhuvudet, Infosystems?

/J - satt på ABB Service IT-avdelning i mitten på 90-talet och roddade notes..

Citera
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

SecretAgentMan skrev:

Jag tycker mig känna igen ditt namn Ainis...det ringer någon klocka i bakhuvudet, Infosystems?

Alldeles riktigt! Numera outsourcad till IBM och dessutom varslad :-) Jerry ja, du med miniracing och Subau Impreza va!? Ja man har ju ogonen med sig

Surahammar
Här sen Nov 2002

Stacken skrev:
Ainisse skrev:

Tror det var jag .
Sorry för det .

Jädrarns så gött race det var, du stressade mig friskt Stacken! Men det var bara att hålla sig kall och låta dig åka förbi...och vänta på misstaget. Trevligt att kunna ligga i bredd och veta att medtävlaren ser till att det finns plats i böjarna - ruskigt trevligt!

/J

Citera
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Stacken skrev:
Ainisse skrev:

Tror det var jag .
Sorry för det .
Det är lugnt, du VAR snabbare och du hade tagit mig ändå.

Surahammar
Här sen Nov 2002

Ainisse skrev:
SecretAgentMan skrev:

Alldeles riktigt! Numera outsourcad till IBM och dessutom varslad :-)

Bah...jädra storföretagsfasoner ...jag sitter på WM-data sedan 99, var på väg över till Communications (och IMS), så ramlade man in och pratade med WM...på den vägen är det, och kan inte hjälpa att vara rätt nöjd med att man klev av ABB när man gjorde det.

Världen är bra liten, tänka sig att hitta någon man känner igen sedan tidigare här - finns det något kul i garaget månne?

/J

Citera
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

SecretAgentMan skrev:
Ainisse skrev:
SecretAgentMan skrev:

Alldeles riktigt! Numera outsourcad till IBM och dessutom varslad :-)

Bah...jädra storföretagsfasoner ...jag sitter på WM-data sedan 99, var på väg över till Communications (och IMS), så ramlade man in och pratade med WM...på den vägen är det, och kan inte hjälpa att vara rätt nöjd med att man klev av ABB när man gjorde det.

Världen är bra liten, tänka sig att hitta någon man känner igen sedan tidigare här - finns det något kul i garaget månne?

/J
Ähum, VW Touran TDI 2.0 Ähum, fast den går jädrigt bra!

Malmö
Här sen Feb 2003

SecretAgentMan skrev:
Stacken skrev:
Ainisse skrev:

Tror det var jag .
Sorry för det .

Jädrarns så gött race det var, du stressade mig friskt Stacken! Men det var bara att hålla sig kall och låta dig åka förbi...och vänta på misstaget. Trevligt att kunna ligga i bredd och veta att medtävlaren ser till att det finns plats i böjarna - ruskigt trevligt!

/J

Ja det var kul.
Du körde bra och gjorde inga misstag och det lönar sig. Däremot jag var en riktig slarvpelle idag och snurrade ett par gånger.

Jorpa
Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Var det nån som höll ett öga på spelarpingen?
Laggade det nogåt förutom då en spelare anslöt till servern?
Vad tycker ni om F1 start?

Många frågor så jag hoppas även på många svar heheheeee....

Stockholm
Här sen Apr 2003

Vad var det ni körde i går,Jag missade det helt????

SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Äsch Stacken, jag snurrade ett par ggr (väl pigg på trailbraking in i böjarna ibland) - och jag var lite efter på varvtiderna med, du var snabbare, men hade lite oflyt istället.

/J

Citera
sikis
Luleå
Här sen Okt 2004

Plingen har jag ingen större kol på.. laggade inte nåt för mig i allafall. F1 starten gillade jag. helt klart.. däremot vart de ju nå fel i omstarten när de vart flera bilar på samma start ruta.. de var lite tråkigt.. annars kan skoj

Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004

Trådstartare
sikis skrev:
Plingen har jag ingen större kol på.. laggade inte nåt för mig i allafall. F1 starten gillade jag. helt klart.. däremot vart de ju nå fel i omstarten när de vart flera bilar på samma start ruta.. de var lite tråkigt.. annars kan skoj

Kan ha blivit galet vid omstarten pga inget kval, vissa körde lite träning och fick en tid.
Resten hadde "samma" tid dvs inget alls.

Är inte säker på min teori men tror att det är pga det.

Västerås
Här sen Dec 2004

Allt funkade bra och enda gången det laggade var när någon förmodligen anslöt. Men för det finns det en inställning som säger typ "Anslut bara i depå" e dyl.

Samtidig start är OK, men räkna med många påkörningar i böj 1 med kalla bromsar.

Malmö
Här sen Feb 2003

Allt funkade bra för mig också.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Kavic skrev:
Vad var det ni körde i går,Jag missade det helt????

Vi körde Barcelona med GT-bilarna!! Skitkul faktiskt!! Jag körde på 1,41-tider vilket var rekord för mig! (Jag vet dock inte hur de kan köra på 1,35-tider????) Jag hittade en väldigt bra Saleen-setup.

Team Swedish Racing Mates
Citera
SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Jag har ett litet strul som irriterar livet ur mig...det hänger sig ett par sekunder varje gång någon ramlar in i racet...i fel tillfälle så kan det leda till tråkigheter, och enl. Murphys lag råkar man ut för det när klockan visar på förbättringar..

Upplever ni detta, och finns det någon fix (mer än att uppgradera linan).

AMD 64 3000
9800 pro
1 gig minne
Allt överklockat lite sådär lagomt.

Bostream 512/512

/J

Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Likadant för mig

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Händer inte mig alls...Det försvann iochmed patchen 1.2.3.0 för mig.

Citera
Andreas A
Luleå & Mörbylånga
Här sen Nov 2002

Finns en inställning för när andra bilar ska laddas in, har ni ställt in att de sak laddas direkt någon ansluter? Jag har inställt att bara ladda andra bilar när jag är i depån och upplever inget joinlag. Däremot kan jag få lite lag när folk lämnar servern mitt i ett rejs, har kört av några gånger när man missat bromspunkten pga lag.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Prova Jorpa att köra med den nya dedikerade serverprogramvaran!!!

http://www.racemore.com/more/

Citera
Racingsimulatorer
GTR TEST ! ! ! 11/5 16:00
<<   1, 2, 3   >>
2 besök senaste veckan (3251 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande