| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Vilken bana? M3 E46 vs. 996TT
|
1777 besök totalt |
|
Vilken bana? E46 M3 vs. 996TT
Vilken bana kör de på? Den ser kul ut.... http://www.carfreaks.net/video/cf-e4 _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Visst är det Ahvenisto dom kör på. M3-föraren konstaterar även att orsaken till att han kommer ifatt Porschen så mycket i kurvorna är att han (M3:an) kör med R-däck. _________________ "Rust never sleeps" - Neil Young Matias Kantola |
||||
530 pållar _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Verkar vara en grymt kul bana!
Jag tycke porscheföraren kör rätt illa, han bommar ju hälften av alla apex med 1 meter. Förmodligen innebär det att även M3-föraren kör rätt illa även om man inte kan se hur han utnyttjar banan. _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
|
Hej hej detta blir mitt först inlägg på denna sida.
Jag var o körde på denna bana i söndags och jag har bara gott att säga om banan för den är riktigt klurig och dess höjdskillnader gör den riktigt fräck. Har bara kört på Gotland o Mantorp innan med denna bana slår dom med hästlängder i mitt tycke. Ska även dit imorgon o jaga lte tider så man är ruggigt färsk vad det gäller banåka. Körde 1,38 som bäst i söndags och den svarta Porschen som var med på filmen 1.31 så lite har man ju att jobba på. Körde en singel Supra med ca 600hk på bakhjulen o Bridgestone RE540 265 bak och det är för smalt då effekten kommer. Inte en optimal bil på banan med ketchupeffekten som blir när man kör singel men på rakorna skjuter det på bra. Mvh Niklas _________________ Niklas Löfgren |
||||
|
Välkommen
"ruggigt färsk" och "jaga lite tider" är verkligen inte en kombination att rekommendera. Men du är så välkommen hit ändå Men ta det i ett tempo som känns säkert imorrn!
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Bilder o videos
Vilken bana? M3 E46 vs. 996TT
|
1777 besök totalt |